خانهاخبار
مشخصات فاش‌شده از دو مدل پرچمدار اندرویدی نوکیا؛‌ Nokia 8

مشخصات فاش‌شده از دو مدل پرچمدار اندرویدی نوکیا؛‌ Nokia 8

نوکیا 6 معرفی شد، اما صبر کنید! این تازه شروع راه طولانی نوکیاست. فنلاندی‌ها در نظر دارند در آینده نزدیک یعنی حدود دو ماه دیگر دو پرچمدار جدید با نام نوکیا 8 معرفی کنند. برای آشنایی با مشخصات احتمالی این دو گوشی با ادامه مطلب همراه شوید.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴

هنوز سروصداها در مورد گوشی هوشمند اندرویدی نوکیا یعنی Nokia 6 تمام نشده که شایعات از پرچمدار نوکیا برای سال ۲۰۱۷ خبر می‌دهند. این گوشی در ابتدا گمان می‌رفت Nokia P1 نام داشته باشد، اما ظاهرا نامش Nokia 8 خواهد بود.

image

اخیرا ویدئویی منتشر شده که اطلاعات خوبی در مورد پرچمدار اندرویدی نوکیا می‌دهد. این ویدئو را کوالکام در نمایشگاه CES 2017 منتشر کرد که دو گوشی نوکیا را نشان می‌دهد که هر کدام به یک نسل از پردازنده‌های کوالکام مجهز است: یکی به اسنپدراگون ۸۲۱ و دیگری به اسنپدراگون ۸۳۵.

از این رو انتظار می‌رود در کنفرانس موبایل بارسلون که حدود دو ماه دیگر برگزار می‌شود شاهد دو مدل از پرچمدار اندرویدی نوکیا باشیم.

مدل قوی‌تر به اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز است و ۶ گیگابایت رم دارد. دوربین اصلی آن رزولوشن ۲۴ مگاپیکسلی دارد و به لرزشگیر اپتیکال مجهز است و دوربین سلفی آن نیز ۱۲ مگاپیکسل رزولوشن دارد. این گوشی احتمالا در ظرفیت‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه می‌شود و از کارت حافظه جانبی نیز پشتیبانی می‌کند.

اما مدل ضعیف‌تر به اسنپدراگون ۸۲۱ مجهز می‌شود. ۴ گیگابایت رم دارد و دوربین‌های آن نیز نسبت به مدل قوی‌تر مشخصات پایین‌تری دارند.

احتمالا هیچ‌کدام از این دو مدل دکمه هوم ندارد و همانند نوکیا ۶ در بدنه فلزی یکپارچه ساخته می‌شوند. همچنین بعید نیست که مانند گوشی‌های قدیمی نوکیا، در گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا نیز از لنزهای ساخت کارل زایس استفاده شود.

 

 

آپدیت:

کوالکام شایعه بکارگیری نوکیا 8 در آزمایش اسنپدراگون 835 را رد کرد

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (26 نظر)

مظاهر

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
اگه نوكيا بتونه گوشي با كيفيت و با قيمت پايين بده به بازار ،‌ اون موقعست كه ديگه واقعا كسي سراغ برندهاي ديگه نميره . با تشكر

فرزاد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
سلام.
محسن عزیز،مگه شما رابط کاربری این گوشی رو دیدی که میگی ای کاش........

tv

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
جنس بدنه فقط مهمه. اگر پلاستیکی باشه کسی نمیخره! حالا آخرت سخت افزار هم باشه!

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
نوکیا برگشته که بازار را دست بگیره ظاهراً داره برای همه قشر ها گوشی میسازه

حامد

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
تبریک به نوکیا خاطره انگیز