خانهاخبار
نگاهی به آخرین تغییر بخش استوری اینستاگرام؛ تبلیغات شروع شد!

نگاهی به آخرین تغییر بخش استوری اینستاگرام؛ تبلیغات شروع شد!

جدیدترین قابلیت بخش محبوب استوری در اینستاگرام، تبلیغات است. با ما همراه باشید تا نگاهی به این ویژگی جدید و آزار دهنده برای کاربران داشته باشیم.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴

جدیدترین قابلیت بخش محبوب استوری در اینستاگرام، تبلیغات است. با ما همراه باشید تا نگاهی به این ویژگی جدید و آزار دهنده برای کاربران داشته باشیم.

image

بخش محبوب و پرطرفدار استوری در اینستاگرام که کاربران زیادی را مجذوب خود کرده است، از اسنپ چت کپی برداری شده است و به شما این امکان را می‌دهد تا عکس‎ها و فیلم‌های خود را برای مدت کوتاهی با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

همانطور که قبلا برایتان گفتیم، مدتی قبل بخش استوری در اینستاگرام با امکانات جدیدی بروز شد تا استفاده از آن برای کاربران جذاب تر شود. از جمله این امکانات باید به پخش زنده و قابلیت استفاده از استیکرها اشاره داشت که اکنون دارای محبوبیت زیادی در میان کاربران اینستاگرام است.

image

حالا اینستاگرام به صورت رسمی اعلام کرده است که قرار است تبلیغات را به بخش استوری به دلیل 150 میلیون نفر استفاده کننده، اضافه کند  تا بتواند از این طریق درآمدی کسب کند. همچنین این شرکت اعلام کرده است که با بیش از 30 برند از جمله AIRbnb , Nike و Netflix برای شرکت در اجرای اولیه توافق کرده است که به صورت جهانی در هفته های آتی ارائه خواهد شد.

سایت The Telegraph در توضیح به اضافه شدن تبلیغات به بخش استوری در اینستاگرام اعلام کرد:

 پیاده سازی  تبلیغات از آنچه که هست بدتر نخواهد شد و عکس ها پس از ۵ ثانیه و فیلم ها ۱۵ ثانیه قابل رد شدن خواهند بود، قطعا محتوای آن دارای برچسب اسپانسر و حامی خواهد بود، دقیقا مثل تبلیغاتی که در زندگی روزمره مشاهده می کنید. همچنین آنها در میان استوری‌های دوستان شما ظاهر خواهند شد، به همین دلیل توقع نداشته باشید که استوری ۲۰ ثانیه ای دوستتان را مثل گذشته پشت سر هم و بدون هیچگونه تبلیغات ببینید.

مارک زاکربرگ، مدیر شرکت فیسبوک با تبلیغات منطقه‌ای بسیار آشنا است و طبق اطلاعات جدید، فیسبوک برنامه‌ای برای ارائه خدمات تبلیغاتی دارد. با توجه به اطلاعات منتشر شده از Recode، به زودی شبکه اجتماعی فیسبوک آزمایش‌ها را بر روی تبلیغات بر روی فیلم‌های موجود در فیسبوک آغاز خواهد کرد. در واقع این روش از تبلیغات، دقیقا مانند روش آزار دهنده اما پول سازی است که در سیستم به اشتراک گذاری ویدیو یوتیوب دیده می‌شود.

نظر شما در رابطه با رویکرد جدید اینستاگرام چیست؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

digitalground

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
هر چیزی که رایگان باشه پولش از جایی دیگه ای باید دربیاد.