خانهاخبار
گوشی نوکیا 6 دارای استاندارهای نظامی است

گوشی نوکیا 6 دارای استاندارهای نظامی است

گوشی اندرویدی و جدید شرکت نوکیا، Nokia 6 دارای استانداردهای نظامی است و مثل محصولات قدیمی نوکیا یک محصول مقاوم است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴

همانطور که می‌دانید، شرکت فلاندی نوکیا، ارباب صنعت موبایل به سبب صاحب جدید این برند معروف یعنی شرکت HMD GLOBAL دوباره وارد بازار موبایل شده است. چندین روز پیش نخستین گوشی اندرویدی شرکت نوکیا در سال 2017 با نام Nokia 6 به طور رسمی با قیمت 1699 یوآن (245 دلار) معرفی شد.

image

گوشی نوکیا 6 یک اسمارت فون میان‌رده است که دارای مشخصات سخت افزاری عادی است. گوشی نوکیا 6 در قسمت سخت افزاری به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 430، پردازنده گرافیکی آدرنو 505، صفحه نمایش 5.5 اینچی با شیشه   2.5Dو وضوح تصویر فول اچ دی، 4 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی همراه با فوکوس خودکار، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپری، سنسور اثر انگشت و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا مجهز شده است.

شرکت نوکیا در صفحه رسمی شبکه اجتماعی چینی ویبوی خود اعلام کرده است که کیفیت ساخت گوشی نوکیا 6 بسیار بالا است تا حدی که در آن استانداردهای نظامی رعایت شده است. حالا باید انتظار داشت تا گوشی اندرویدی جدید نوکیا، نوکیا 6 در مقابل ضربه، گرما، رطوبت، سرما و نفوذ آب مقاوم باشد و بتواند یک جان سخت باشد.

image

باید گفت یکی از نکاتی که گوشی‌های قدیمی نوکیا را با سایر موبایل‌های بازار متفاوت می‌ساخت، بدنه بسیار مقاوم در برابر آب و ضربه بود تا حدی که برخی از گوشی‌های قدیمی این شرکت را باید عملا یک ترمیناتور نامید چرا که حتی با ضرباتی هولناک نیز زنده می‌ماندند و آرزوی خرید مدل‌های جدید را به دل کاربران می‌گذاشتند.

image

باید امیدوار بود تا صاحب برند نوکیا، کمپانی فلاندی HMD Global، همچنان بر روی مسئله بدنه مقاوم در برابر ضربه، گرما، رطوبت، سرما و نفوذ آب تاکید داشته باشد و در دیگر موبایل‌های آینده نوکیا  نیز شاهد استانداردهای نظامی و کیفیت ساخت بسیار بالایی باشیم. گفتنی است که شرکت اچ‌ام‌دی گلوبال اعلام کرده است که قصد دارد تا پایان سال میلادی جاری از 6 گوشی دیگر نیز با برند نوکیا رونمایی کند به همین دلیل باید به زودی منتظر گوشی‌های پرچمدار و میان‌رده دیگری با برند نوکیا باشیم.

نظر شما درباره نوکیا 6 چیست؟ آیا این گوشی دارای مقاومتی همچون  گوشی‌های قدیمی این شرکت است؟!

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

Hamid.tanha

۱۴۰۰/۸/۱۲
بابا این گوشی دیگه چیه.......
جدا که سلطان خودشه و شیر .......

Hamid.tanha

۱۴۰۰/۸/۱۲
بابا این گوشی دیگه چیه.......
جدا که سلطان خودشه و شیر خرشه

Hamid.tanha

۱۴۰۰/۸/۱۲
بابا این گوشی دیگه چیه...
جدا که سلطان خودشه شیر خرشه

Hamid

۱۴۰۰/۸/۱۲
سلطان خودشه شیر خرشه جدا???

محسن

۱۳۹۵/۱۲/۶
موندم این مشخصات سخت افزاری برای یک گوشی میان رده چطور عادی محسوب می شه! این مشخصات رو بعضی پرچم دارا هم یکجا ندارن.