خانهاخبار
پرچمدار جدید اچ تی سی معرفی شد؛ HTC U Ultra

پرچمدار جدید اچ تی سی معرفی شد؛ HTC U Ultra

شرکت تایوانی اچ تی سی امروز طی یک رویداد رسمی از گوشی پرچمدار جدیدی با نام اچ تی سی U Ultra با مشخصات سخت افزاری بسیار قدرتمند رونمایی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۴

همانطور که می‌دانید طی دو هفته اخیر شایعات و اطلاعات بسیار زیادی از گوشی پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی یعنی HTC U Ultra  یا همان اچ تی سی اوشن نوت منتشر شده است اما بالاخره این گوشی، امروز طی یک رویداد رسمی توسط کمپانی اچ تی سی معرفی شد.

بسیاری از اطلاعاتی که روز گذشته، توسط یک افشا کننده دنیای تکنولوژی به همراه تصاویری منتشر شد، همچون استفاده از نمایشگر دوم کاملا حقیقت دارد اما در این گوشی از پردازنده اسنپدراگون 835 استفاده نشده است  و شاهد پردازنده اسنپدراگون 821 در این گوشی به عنوان پردازنده اصلی هستیم. همچنین گفته ایوان بلس در توییتر خود مبنی  بر استفاده از یک لنز در دوربین اصلی اچ تی سی یو اولترا به جای یک دوربین دوگانه نیز صحیح بوده است.

تلفن هوشمند جدید شرکت اچ تی سی، دارای بدنه‌ای از جنس شیشه است و به همین دلیل سطح بسیار لغزنده‌ای دارد. از مشخصات سخت افزاری گوشی اچ تی سی یو اولترا باید به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821،صفحه نمایش 5.7 اینچی با وضوح تصویر کواد اچ دی، صفحه نمایش ثانویه 2 اینچی، 4 گیگاباین حافظه رم، 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 2 ترابایت، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با  گشودگی دهانه لنز  f/1.8 و لرزشگیر اپتیکال، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 3000 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 7.0 نوقا با رابط کاربری اچ تی سی Sense اشاره داشت.

image

جالب است بدانید اچ تی سی یو اولترا نیز مانند اچ تی سی اوو 10 فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون است و در بسته بندی آن از هدفون USonic با قابلیت اتصال از طریق درگاه یو اس بی نوع C قرار داده شده است که کیفت مناسبی نیز دارد.

گوشی یو اولترا از امروز با قیمت 749 دلار آمریکا در رنگ‌های مشکی، سفید، آبی و صورتی از طریق وب سایت شرکت اچ تی سی قابل پیش خرید است. همچنین این گوشی از آخر ماه ژانویه در تایوان عرضه خواهد شد و عرضه جهانی یو اولترا از ماه مارس (اسفند ماه) آغاز خواهد شد.

گفتنی است  گوشی اچ تی سی یو اولترا دارای نسخه تولید محدود با رنگ یاقوت کبود با 128 گیگابایت حافظه داخلی است که هنوز قیمت و زمان عرضه این مدل اعلام نشده است.

image

در هر صورت باید گفت که گوشی اچ تی سی یو اولترا یک موبایل پرچمدار و تمام عیار است که کمپانی اچ تی سی برای بازگشت به میان غول‌های صنعت موبایل همچون گذشته‌ای نه چندان دور به آن بسیار امیدوار است تا شاید به زودی نام کمپانیHTC  که همیشه با کیفیت و موبایل‌های لاکچری و قدرتمند در هم خورده است را دوباره در میان چند شرکت اول صنعت موبایل دنیا ببینیم.

نظر شما در مورد پرچمدار جدید شرکت اچ تی سی چیست؟ آیا این گوشی قدرتمندترین گوشی دنیا است؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (167 نظر)

امیر

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
سامی که کارگاه شیشه گری راه انداخته !

ناشناس

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
ههه این حرفاروب خودتون بزن این شماهابودیدک شروع کردیدک اره سامسونگ کپی میکنه ایفون کپی میکنه درصورتی ک همه گوشیاروببنی ازسامسونگ کپی میکنن همه دیگه زدن توطرح سامسونگ اگه سامسونگ بده چرامث اون طراحی میکنید..حالانوبت ب اچ تی سی رسیدناراحت شدیدک مامیگیم کپیه سامسونگه؟؟چراهرکارشمابکنیدخوبه مامیکنیم بده؟؟

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
انقدر از رو تعصب حرف نزن يه نگا به دور ورت بنداز ببين چند نفر باهات هم عقيدن

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
خب معلومه دیگه کی بهتره یو اولترا جدیدتره هوش مصنوعی داره گلس5 داره و.....

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۷
تو اونجوری میبینی