خانهاخبار
باندل سفید رنگ کنسول پلی استیشن 4 اسلیم معرفی شد

باندل سفید رنگ کنسول پلی استیشن 4 اسلیم معرفی شد

شرکت ژاپنی سونی یک باندل جدید با رنگ سفید یخچالی برای کنسول بازی پلی استیشن 4 اسلیم معرفی کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به این باندل جدید و دوست داشتنی داشته باشیم.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳

همانطور که می‌دانید کنسول نسل هشتمی پلی استیشن 4 اسلیم در میان کاربران و گیمرها به دلیل قدرت و سهولت استفاده بالا، بسیار محبوب است و باعث شده است تا این کنسول فروش بسیار بالایی داشته باشد.

امروز شرکت ژاپنی سونی یک باندل جدید باز پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ سفید یخچالی و 500 گیگابایت حافظه را معرفی کرده است. طبق اعلامیه وبلاگ رسمی شرکت سونی، این کنسول در آمریکای شمالی عرضه نخواهد شد و برای مناطق  جغرافیایی PAL یعنی بریتانیا، اروپا و اقیانوسیه عرضه خواهد شد.

image

طبق اطلاعات منتشر شده نمی‌توان شاهد نسخه 1 ترابایتی باندل پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ سفید یخچالی بود به همین دلیل اگر قصد دارید علاوه بر لذت بردن از زیبایی دستگاه، بازی‌های متعددی بر روی آن نصب کنید، شما هیچ شانسی برای لذت بردن از این باندل نخواهید داشت. همچنین از طرفی در سال گذشته شاهد رونمایی نسخه سفید رنگ برای پلی استیشن 4 اسلیم بودیم به همین دلیل از این پس باید منتظر باندل‌های خاص زیادی برای کنسول جدید سونی، پلی استیشن 4 پرو باشیم.

گفتنی است باندل جدید پلی استیشن 4 اسلیم با رنگ سفید یخچالی و 500 گیگابایت حافظه داخلی در روز 24 ژانویه  مصادف با 5 بهمن ماه با قیمت احتمالی 250 یورو یا همان 270 دلار وارد بازار جهانی خواهد شد.

نظر شما در مورد باندل جدید پلی استیشن 4 اسلیم چیست؟

 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

mhdyshlabady097@gmail.com

۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فقط پی اس فور عشق است سونی برای 50سال دیگه هم حرف برای گفتن داره عشق فقط پی اس فور 4 اسلیم

mhdyshlabady097@gmail.com

۱۴۰۲/۱۲/۱۲
فقط پی اس فور عشق است سونی برای 50سال دیگه هم حرف برای گفتن داره عشق فقط پی اس فور 4 اسلیم

gsmdigital

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
هیچ خبری از نینتندو سوییچ نمیارین چرا؟

جابر

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
فقط سلطان ایکس باکس وان اس و بی که اسباب بازی پی اس فور باید جلوش لنگ بندازه