خانهاخبار
اتفاق تلخ CES 2017‌ برای لپ تاپ گیمینگ Razer

اتفاق تلخ CES 2017‌ برای لپ تاپ گیمینگ Razer

کمپانی ریزر در ساخت لپتاپ و گجت‌های مخصوص بازی شهرت زیادی دارد. این کمپانی یکی از جدیدترین و جالب‌ترین لپتاپ‌های مخصوص بازی خود را به نمایشگاه CES 2017 آورده بود، اما متاسفانه اتفاق ناگواری برای آن افتاد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

نمایشگاه CES 2017 برای کمپانی Razer در کنار اتفاقات خوب یک خاطره تلخ نیز به‌جا گذشت. داستان مربوط به لپ‌تاپ مخصوص بازی Razer است که در آن از سه صفحه نمایش 4K استفاده شده و با نام موقت پروژه Valerie معرفی شده بود.

image

این لپ‌تاپ در CES 2017 به‌صورت پروتوتایپ یا نمونه اولیه در معرض دید عموم قرار گرفته بود. روز آخر نمایشگاه ریزر اعلام کرد که دو دستگاه از این لپ‌تاپ از غرفه این شرکت حدود ساعت ۴ بعدازظهر دزدیده شده است.

مدیر عامل ریزر در فیس‌بوک خود اشاره کرده: «ما معتقدیم این سرقت نوعی جاسوسی صنعتی است و احتمال دارد که از سوی رقبای ما صورت گرفته باشد. جریمه‌ای که برای چنین جرمی در نظر گرفته شده شدید است و سارقی که دست به این کار زده نمی‌تواند آدم باهوشی باشد.»

ریزر در حال حاضر تحقیقات خود را برای یافتن لپ‌تاپ‌های سرقت‌شده با همکاری مدیریت نمایشگاه CES آغاز کرده است. همچنین آدرس ایمیلی در اختیار بازدیدکنندگان و عموم قرار گرفته که اگر اطلاعاتی برای یافتن سارق یا سارقان در اختیار دارند در ازای ۲۵ هزار دلار جایزه به ریزر ارائه کنند.

به گفته یکی از مدیران اجرایی CES این سرقت پس از پایان ساعت بازدید نمایشگاه صورت گرفته است. وی همچنین اشاره کرده: «امنیت بازدیدکنندگان، غرفه‌داران و وسایل و لوازم آنها از اهمیت بالایی برای ما برخوردار است و ما با کمک مراجع قانونی در تلاشیم عاملان این اتفاق را پیدا کنیم.» 

 

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Atomoic

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
از بچه های ایران بوده خدایی

mersad

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
باهوش نبوده که تونسته یه لپ تاپ شاخ از تو نمایشگاه به این بزرگی جلو این همه ردم ببره اونم دوتاش نه یکیش

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
يه ضرب المثلي هست ميگه دزد نگرفته پادشاهه !!!!