خانهاخبار
دوربین پیکسل گوگل در دل گوشی جدید اچ تی سی

دوربین پیکسل گوگل در دل گوشی جدید اچ تی سی

با نزدیک شدن به کنفرانس 12 ژانویه اچ تی سی، هر روز خبرهای جدیدی از گوشی‌های این شرکت منتشر می‌شود. اکنون گفته شده دوربین HTC U Ultra همان دوربینی است که در دل پیکسل‌های گوگل جای گرفته است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

اچ تی سی کنفرانس خبری خود را 12 ژانویه برگزار می‌کند؛ کنفرانسی که در آن حداقل 2 گوشی جدید معرفی می‌کند. طبق شایعات اخیر این گوشی‌های جدید HTC U Ultra(همان گوشی هوشمندی که با نام HTC Ocean Note آن را می‌شناسیم) و HTC U Play هستند. در روز گذشته عکس‌هایی نیز از U Ultra فاش شد؛ عکس هایی که خبر میداد تراشه اسنپدراگون 835 کوالکام و دوربین اصلی دوگانه در پشت گوشی جای گرفته است.

اکنون گزارش‌های جدیدی رسیده است که خبرهای قبلی را نقض می‌کند به طوریکه گفته می‌شود U Ultra دوربین اصلی دوگانه ندارد. در مقابل گفته شده گوشی جدید اچ تی سی به دوربین 12 مگاپیکسلی شبیه به پیکسل‌های گوگل مجهز است اما نرم‌افزار دوربین تفاوت‌هایی با نرم‌افزار دوربین پیکسل‌ها دارد و به همین خاطر کیفیت عکس‌های آن با کیفیت عکس‌های پیکسل‌ها متفاوت است(هنوز نمی‌دانیم کیفیت عکس‌ها بهتر شده یا بدتر). همچنین گفته شده تراشه به کار رفته در این گوشی اسنپدراکون 821 کوالکام است.

سایر مشخصات این گوشی احتمالا به صورت زیر است:

  • نمایشگر 5.7 اینچی QHD
  • نمایشگر کوچکتر بالای نمایشگر اصلی
  • اندروید 7 نوقا
  • 4 گیگابایت رم
  • 64 گیگابایت حافظه داخلی
  • باتری قدرتمند 4000 میلی آمپر ساعتی

اگرچه برخی از مشخصات ذکر شده برای این گوشی در عکس‌ها مشخص است اما هنوز چیزی رسما تایید نشده و نمی‌توانیم در مورد مشخصات این گوشی مطمئن باشیم. فعلا باید منتظر کنفرانس 12 ژانویه این شرکت باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

htcocean

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
@احسان
چشم که داری برو از نزدیک ببین ام9 دوربین مربعی بزرگتر از هنگی اس6 داره سنسور ضزبان قلب فوق مضخرفو نداره پشت گوشی ام مسطح نیست از جنس شیشه ماعشعیرم نیست

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
باتریش 3000 ه و یک تقلید واضح از اس 6 سامسونگه

cadillac

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
پشتش براقه مانند htc butterfly و دوربینش مربعیه مانند one m9 ،
در مورد دو نمایشگر بودنش باید بگم من ۹ سال پیش یه گوشی تاشوی نوکیا داشتم که دو تا نمایشگر یکی در جلو و یکی در پشت داشت که sms و تماس ها رو نشون میداد .
.
طرح این فبلت ربطی به آشغال ساز های کره ای نداره.

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۲۴
@سعید
داداش قبول کن ام9 پشتش اینجوریه
درسته دوتا نمایشگر داره ولی اصلا شبیه v20نیست

احسان

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
@htc ocean
یعنی میخای بگی ام9 هم کپیه؟ :))