خانهاخبار
آیا مک بوک توانسته جان یک نفر را نجات دهد؟

آیا مک بوک توانسته جان یک نفر را نجات دهد؟

در تیراندازی فرودگاه Fort Lauderdale احتمالا یک مک بوک موجب نجات جان یک انسان شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۲

در تیراندازی فرودگاه Fort Lauderdale امکان دارد که مک بوک Steve Frappier که در کوله‌پشتی‌اش بوده موجب نجات جانش شده باشد. Frappier یک کوله‌پشتی‌ بر پشتش داشت و هنگامی‌که می‌خواست از دست ضارب فرار کند روی زمین افتاد. ضارب این ماجرا، یعنی Esteban Santiago، سرباز کهنه‌کار در عراق و عضو بازنشسته گارد ارتش ملی آلاسکاست.

به گزارش CNN، بعد از آنکه Santiago کیفش را در فرودگاه پس گرفت اسلحه‌اش را خارج کرد و شروع به تیراندازی نمود. منبع دیگری نیز گفته است که او ابتدا به دستشویی رفته تا اسلحه‌اش را از کیفش خارج کند.

Frappier می‌گوید که شلیک گلوله در مسیر او به مانعی برخورد و پس از کمانه کردن به کوله‌پشتی‌اش اصابت کرده است. حالا شواهد نشان می‌دهد که گلوله به مک بوک وی برخورد کرده و پس از رد شدن از آن در جیب کناری کوله‌پشتی متوقف شده است.

image

Frappier همچنین گفته است:

من همانند یک لاک‌پشت روی زمین بودم، با یک کوله بر پشتم... تیر کمانه کرد و به کوله‌پشتی‌ام اصابت کرد درحالی‌که می‌توانست به پشت من برخورد کند.

CNN گزارش می‌دهد که Santiago در دفتر FBI درAnchorage دیده شده است و همچنین می‌گوید که وی صداهایی در سرش می‌شنیده که به او می‌گفتند به داعش بپیوندد. به گفته مسئولان، او برای ارزیابی سلامت روان به بیمارستان منتقل و به اختیار خود این در این ارزیابی شرکت کرده است. بنابر گزارشات، ۵ نفر درنتیجه این تیراندازی جان باختند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (11 نظر)

حسين باختر اصل

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سينا و ميلاد جان
ايا شما ه اون يكي دو روزي كه سامسونگ مزدور اجاره كرده بود رو واقعا باور ميكنيد !!!!!
پس چرا الان خبري نيست

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
bab عزیزم اس 6 که فقط یک مورد در دنیا بود و اس 7 هم انگشت شمار ولی آیفون 7 تا حالا خیلی منفجر شده و جون چندین نفر رو گرفته.نوت 7 با وجود مشکلاتش خسارت جانی نداشت و سریع جمع آوری شد ولی اپل مثل سامسونگ به مشتری هاش اهمیت نمیده.و کسی هم کشته و زخمی بشه واسش اهمیت نداره

bab

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
سامسونگ هنوز دارن پرچم داران سری s هم میترکن از s7 بگیر تا s6
ایفون امار ترکیدنش از سامسونگ پایین تره گلم

Mehdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
حالا اگه لبتاپ شرکت دیگه ای بود مثل اچ پی یا مایکروسافت اصلا هیچ تیتری ازش نمیزدید،واقعا ادم چی میتونه بگه!

میلاد

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
از این طرف آیفون ۷ آدم میکشه از اونطرف مک بوک نجات میده خخخخ معلوم نیست چکار میکنن