خانهاخبار
ایسوس از گوشی ارزان قیمت Pegasus 3S رونمایی کرد

ایسوس از گوشی ارزان قیمت Pegasus 3S رونمایی کرد

گوشی ارزان قیمت جدیدی از ایسوس با نام زنفون پگاسوس 3S معرفی شده که نسبت به سخت‌افزار بکار رفته در آن قیمت مقرون به‌صرفه‌ای دارد. این گوشی برای بازارهای بین‌المللی در نظر گرفته شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۲۰

ایسوس در نمایشگاه CES 2017 دو گوشی هوشمند از سری زنفون را با نام‌های ZenFone 3 Zoom و ZenFone AR معرفی کرد. حالا خارج از محیط نمایشگاه ایسوس از گوشی دیگری رونمایی کرده که مدل جدیدتر گوشی موفق ZenFone Pegasus 3 است و ZenFone Pegasus 3S نام دارد.

image

این گوشی به پردازنده هشت هسته‌ای MediaTek MT6750 مجهز است که با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز کار می‌کند. در کنار آن ۳ گیگابایت رم قرار گرفته و در دو مدل ۳۲ و ۶۴ گیگابایتی عرضه می‌شود. ضمن اینکه امکان استفاده از کارت حافظه جانبی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

image

زنفون پگاسوس 3S به صفحه نمایش ۵.۲ اینچی اچ‌دی مجهز است و در دل دکمه هوم آن سنسور تشخیص اثر انگشت تعبیه شده. دو ویژگی قابل توجه آن مربوط به نسخه سیستم عامل و حجم باتری است. پگاسوس 3S با اندروید نوقا به بازار می‌آید و یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپری وظیفه تامین انرژی آن را برعهده دارد.

خوشبختانه این گوشی ارزان قیمت تنها مختص بازار چین نیست و در بازارهای بیشتری عرضه می‌شود و قیمت آن حدود ۲۹۰ دلار خواهد بود.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

محمدرضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۰
قیمتش 700 یا 800 بیشتر باشه ارزش نداره

بنیامین سلمانی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
لپ تاپ هاش هم حرف نداره

ALIREZA_G

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
گوشیه عالیه از نظر قیمت و قابلیت هاش

امیرعلی?

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
ی باتری خوبی داره ک در مقابل اس۳ سامسونگ سر خم میکنه
میگن 5000 میلی امپری ولی عمرا اگه درست کار کنه مفت نمی ارزه

امیرعلی?

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
ببخشید تو چی تو لپ تاپ یا موبایل ؟