خانهاخبار
نگاهی نزدیک به نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی Mi MIX

نگاهی نزدیک به نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی Mi MIX

نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی Mi MIX در جریان نمایشگاه CES 2017 معرفی شد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا نگاهی نزدیک به این موبایل داشته باشم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

مدت زمان زیادی بود که شایعات زیادی مبنی بر وجود رنگ سفید برای شیائومی می میکس، غول بدون حاشیه شرکت شیائومی وجود داشت اما هیچ اطلاعیه رسمی از شیائومی در رابطه با این محصول منتشر نشد تا زمانیکه شیائومی نسخه سفید رنگ گوشی می میکس را در جریان کنفرانس خبری خود در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس کشور ایلات متحده آمریکا به طور رسمی رونمایی کرد. گوشی می میکس در نسخه سفید رنگ با نسخه مشکی آن که قبلا معرفی شده بود، تنها در رنگ متفاوت است و مشخصات سخت افزاری این اسمارت فون‌ها کاملا یکسان است.

image

رنگ سفید مرواریدی در شیائومی می میکس بسیار دلنشین و جذاب است اما دیگر خبری از فریم طلای 18 عیاری که در نسخه مشکی رنگ باعث لاکچری شدن گوشی می‌شود نیست و تنها یک محافظ سفید رنگ برای آن در نظر گرفته شده است. یکی از نکات مهم در مورد می میکس، جذب اثر انگشت بالا در قاب پشتی است که در نسخه مشکی بسیار حاد است اما در نسخه سفید رنگ شاهد جذب اثر انگشت کمتری هستیم که شاید بتواند به همین دلیل گزینه بهتری نسبت به نسخه مشکی رنگ باشد.

از جمله مشخصات سخت افزاری گوشی شیائومی می‌میکس باید به پردازنده چهار هسته‌ای و قدرتمند اسنپدراگون 821 با فرکانس 2.35 و 1.6 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 530، صفحه نمایش 6.4 اینچی با رزولوشن 240 در 1080 با تراکم پیکسلی 362 پیکسل در هر اینچ، 4 و 6 گیگابایت حافظه رم، 128 و 256 گیگابایت حافظه داخلی، باتری 4400 میلی آمپری و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو اشاره داشت.

شایان ذکر است هنوز شرکت چینی شیائومی قیمت و زمان عرضه نسخه سفید رنگ گوشی شیائومی می میکس را اعلام نکرده است است اما انتظار می‌رود که قیمت رنگ سفید این اسمارت فون با رنگ مشکی آن تفاوتی نداشته باشد و این گوشی نیز با قیمت 520 دلار آمریکا برای نسخه حافظه رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 128 گیگابایت و قیمت 595 دلار آمریکا برای نسخه حافظه رم 6 گیگابایت و حافظه داخلی 256 گیگابایت به زودی وارد بازار کشور چین  و سپس بازارهای جهانی همچون بازار ایران شود.

به زودی منتظر بررسی گوشی شیائومی می میکس در سایت جی‌اس‌ام باشید

 

نظر شما در مورد گوشی Mi MIX از شرکت شیائومی چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهرداد

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
مشکیش به چیز دیگس