خانهاخبار
7 دلیل که شما را ترغیب به خرید گوشی‌های (Galaxy A (2017 می‌کند

7 دلیل که شما را ترغیب به خرید گوشی‌های (Galaxy A (2017 می‌کند

هفته گذشته سامسونگ از سری جدید گوشی‌هایی میان رده‌ محبوب خود پرده‌برداری کرد که در ادامه مطلب قصد داریم به معرفی هفت قابلیت مفید آنان اشاره کنیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۹

همان طور که اطلاع دارید هفته گذشته سامسونگ از سری جدید گوشی‌های میان‌رده (Galaxy A (2017 پرده‌برداری کرد. اعضای کنونی خانواده گلکسی ای  (۲۰۱۷) شامل ۳ گوشی Galaxy A3, Galaxy A5 و Galaxy A7 هستند و هرکدام از آنان بهبودهای چشمگیری نسبت به مدل سال گذشته خود داشته‌اند. در این مطلب قصد داریم شما را با ۷ قابلیت برجسته این سری آشنا کنیم که در مجموع باعث شده سری ۲۰۱۷ Galaxy A نسبت به دیگر گوشی‌های هم رده خود  یک سر و گردن بالاتر باشند. سامسونگ پیش از این اعلام کرده تا اواخر ژانویه ۲۰۱۷ هر ۳ مدل جدید (Galaxy A (2017 را در بازار کشورهای آسیایی و روسیه در اختیار خریداران قرار دهد لذا می‌توان پیش‌بینی کرد تا ۶ الی ۷ هفته آینده باید شاهد ورود ۳ عضو جدید خانواده کهکشانی سامسونگ با پشتیبانی و گارانتی رسمی به بازار باشیم. در صورت ورود هرکدام از گوشی‌های گلکسی ای ۲۰۱۷ به بازار کشورمان شما را در جریان قرار خواهیم داد
 

۱: استفاده همزمان دو سیم کارت + MicroSD 

image

برای بسیاری از افراد دو‌سیم کارت بودن گوشی‌ مهم است چراکه دیگر نیازی به حمل و شارژ دو گوشی مجزا برای انجام امور خود ندارند. اگر شما هم از این دسته از افراد هستید باید بگوییم سامسونگ در این قسمت سنگ تمام گذاشته و برای گوشی‌های Galaxy A5 و Galaxy A7 دو درگاه مستقل تعبیه کرده که کاربر به وسیله آن می‌تواند به صورت همزمان از ۲ سیم کارت و کارت‌حافظه MicroSD استفاده کند. اما  Galaxy A3 درگاه هیبریدی دارد که همانند Galaxy S7 اگر بخواهید از سیم کارت دوم استفاده کنید باید بی‌خیال MicroSD شوید.

 

۲: ضدآب بودن

image

ضد آب بودن گوشی‌هوشمند این روزها قابلیت جدیدی به شمار نمی آید اما برخلاف پرچمداران، گوشی‌های میان رده کمی در بازار هستند که ضدآب هستند و گواهی‌نامه IP68 را به صورت رسمی دریافت کرده‌اند. خبر خوب اینجاست هر ۳ مدل جدید گلکسی ای ۷ خاصیت ضدآب بودن دارند و به مدت نیم ساعت تا عمق ۱.۵ متر زیر آب می توانند دوام آورند.

 

۳: قرارگیری اسپیکر در قسمت کناری گوشی

image

برخلاف تمامی گوشی‌ها که محل قرارگیری اسپیکرشان در پایین، پشت یا جلوی بدنه است اسپیکر گوشی‌های سری گلکسی‌ ای ۲۰۱۷ در کنار گوشی بالای دکمه پاور قرار دارد. هنوز مشخص نیست سامسونگ به چه منظور این تغییر را انجام داده اما به هر حال باعث می شود تا انگشتان کاربر به نسبت دفعات کمتری در مواقعی مانند انجام بازی، مانع از خروج صدا از اسپیکر شود.

 

۴: دکمه دوربین شناور

image

این روزها سامسونگ تمرکز بیشتری را نسبت به قبل روی بخش نرم افزاری گوشی‌هایش می‌گذارد. گوشی‌های گلکسی ای ۲۰۱۷ در بخش دوربین به دکمه جدیدی مجهز شدهاند که سامسونگ برای اولین بار در این سری از آن استفاده کرده است. به وسیله دکمه شناور دوربین می توانید در شرایط مختلف با توجه به طرز قرارگرفتن گوشی در دستتان محل قرارگیری دکمه عکس‌گرفتن را به راحتی عوض کنید تا هرچه راحت‌تر اقدام به عکس‌برداری کنید.

 

۵: حسگر اثرانگشت سریع

image

چند سال پیش فقط گوشی‌های هوشمند پرچمدار از سنسور اثر انگشت بهره می‌بردند اما امروزه شاهد به کارگیری آن در گوشی‌های میان‌رده نیز بیش از هر زمان دیگری هستیم و تبدیل به یکی از نکات کلیدی و مهم قبل از خرید گوشی شده است. با وجود حسگر اثر انگشت علاوه بر امنتیت بیشتر، کاربر نیازی به وارد کردن رمز برای هر بار کارکردن با گوشی‌ خود ندارد و تنها کافیست انگشتش را روی سنسور نگه دارد تا کسری از ثانیه باز شود. سامسونگ نیز خساستی در این زمینه به خرج نداده و در هر ۳ مدل از سنسور اثر انگشت سریع استفاده کرده است.

 

۶: شارژسریع

image

یکی از قابلیت های مفید دیگر گوشی‌های جدید سامسونگ پشتیبانی از فناوری شارژسریع است. دو مدل Galaxy A5 و Galaxy A7 به ترتیب دارای باتری قدرتمند ۳۰۰۰ و ۳۶۰۰ میلی آمپر هستند و طبق گفته رسمی سامسونگ از فناوری شارژ سریع استفاده می‌کنند تا کاربر زمان کمتری را صرف شارژ گوشی خود بکند. اما Galaxy A3 از این قابلیت پشتیبانی نخواهد کرد چراکه باتری ۲۳۵۰ میلی آمپری تعبیه شده در آن به سرعت شارژ می‌شود و نیازی به این تکنولوژی ندارد.

 

۷: درگاه USB-C

image

شاید در ابتدا فکر کنید وجود درگاه USB-C چطور می‌تواند دلیل ترغیب کننده‌ای برای خرید یک گوشی باشد! درگاه USB-C جزو جدیدترین استانداردهای جهانی است که هم اکنون بسیاری از گوشی‌ها و لپ‌تاپ‌ها مانند MacBook Pro از آن بهره می‌برند و با سرعت بالا در حال جایگزین شدن با استاندارهای قبلی نظیر micro USB است. در نتیجه برای شارژ گوشی‌تان می‌توانید از شارژر یا کابل دیگران استفاده کنید و با سرعت بالا اطلاعاتتان را منتقل کند. وجود این درگاه برای شارژ سریع‌ نیز ضروری است. 

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (127 نظر)

علی

۱۴۰۲/۶/۳۱
سلام قطعا A52017 بهتر هست باز مخصوصا از نظر سرعت اینترنتش

عای اکبری

۱۳۹۸/۸/۵
مطمن باش a5 2017

عای اکبری

۱۳۹۸/۸/۵
A5 2017

عای اکبری

۱۳۹۸/۸/۵
مطمن باش a5 2017 بهتره

عای اکبری

۱۳۹۸/۸/۵
اگر باطریش قابل تعویض باشه زیر باطری حک شده اگر گوشی پلمپ باشه پشت گوشی حک شده