خانهاخبار
بنچمارک گوشی شیائومی Mi 6 منتشر شد؛ قدرتمندترین گوشی دنیا

بنچمارک گوشی شیائومی Mi 6 منتشر شد؛ قدرتمندترین گوشی دنیا

بنچمارک گوشی پرچمدار شیائومی، شیائومی Mi 6 منتشر شده است که نشان می‌دهد این گوشی که اولین اسمارت فون همراه با پردازنده اسنپدارگون 835 است، قویترین گوشی دنیا خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۰/۱۸

چندی پیش تصویری از بنچمارک گوشی شیائومی می 6 که طبق شایعات منتشر شده اولین گوشی خواهد بود که به پردازنده اسنپدارگون835 از شرکت کوالکام مجهز خواهد بود، در فضای مجازی منتشر شده است و توانسته به صدر نتایج وب سایت معتبر بنچمارک آنتوتو قرار بگیرد و همگان را شگفت زده کند.  هرچند که گفته می‌شود این نتایج به صورت مستقیم از آنتوتو دریافت نشده است اما در این بنچمارک عدد 210،329 برای گوشی شیائومی Mi 6 به ثبت رسیده است که حالا می‌توان لقب قدرتمندترین گوشی هوشمند جهان را به این اسمارت فون داد.

image

طبق عکس بالا، گوشی شیائومی می 6، پرچمدار آینده شیائومی امتیاز 210 هزار را به خود اختصاص داده است، امتیازی که هیچ موبایلی حتی اطراف آن نیز قرار ندارد و در رده دوم قدرتمندترین گوشی دنیا شاهد حضور آیفون 7 پلاس از شرکت اپل با تراشه پردازنده اپل A10 هستیم که توانسته امتیاز 180 هزار را به خود اختصاص دهد. همچنین گوشی وان پلاس 3 تی با  تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ تنها امتیازی در حدود ۱۶۰ هزار کسب کرد و اگر بنچمارک شیائومی می 6 حقیقت داشته باشد، باید گفت این دستگاه قدرتمندترین موبایل جهان به لطف پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 خواهد بود.

image

طبق شایعات منتشر شده، گوشی Mi 6 از کمپانی چینی شیائومی برای نخستین بار در میان تمام گوشی‌های دنیا به پردازنده پرچمدار شرکت اسنپدراگون یعنی چیپ ست اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود و در ماه فوریه (اواخر بهمن ماه) به صورت رسمی معرفی و وارد بازار خواهد شد. شایان ذکر است که هنوز شرکت شیائومی اطلاعاتی در مورد مشخصات سخت افزاری و قیمت این اسمارت فون را اعلام نکرده است.

نظر شما در مورد شیائومی Mi 6 چیست؟ آیا این گوشی قویترین موبایل جهان است؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (30 نظر)

Mehrshad

۱۳۹۵/۱۲/۱۳
با سلام من که یک mi5 دارم واقعا راضیم و میتونن به جرعت بگم شیاومی بهترین کمپانی دنیاست

مجید

۱۳۹۵/۱۰/۲۶
داداش کم ایراد بگیرید ما که همون به قول خودت ژیان رو هم نمیتونیم تولید کنیم در اندازه ای نیستیم که از این تولیدات ایراد بگیریم.من سامسونگ S3 i9305 4G ساپورت دارم و رفیق فابریکم هواویP7 دو سال و نیم پیش خریده خداییش از همه لحاظ گوشیش عالی بوده و تا حالا نه کم آورده و نه هنگ و نه مشکلی داشته چه برسه به گوشیهای جدیدش مثل mate9 یا p10 که تحلیلگران پیش بینی کردن با این گوشی هواوی احتمال بسیار زیاد Galaxy S8 رو شکست خواهد داد.پس در نتیجه بیاید ما از خودمون انتقاد کنیم که اصلا نمیتونیم حتی گوشی ساده و با کیفیت که دوسال بدون عیب کار کنه رو نتونستیم تولید کنیم.

عماد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
داداش اطلاع نداری الکی کامنت نذار
سامسونگ توی گوشی های اس۴ اس۵ نوت۳ نوت۴ که مال سالها پیشه از اسنپدراگون هم استفاده کرده از اگزینوس هم استفاده کرده ...

عماد

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
گل گفتی ??

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
اکسینوس خخخخخخخ