خانهاخبار
گوشی هوآوی P10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

گوشی هوآوی P10 در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد

طیق جدیدترین شایعات منتشرشده، شرکت هوآوی در اسفند ماه سال جاری در کنگره جهانی موبایل یا همان MWC 2017 رسما گوشی پی 10 را معرفی خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

شرکت چینی هوآوی، طبق عادت، گوشی‌های معروف سری P را در ماه آوریل معرفی می‌کند. اگر بخواهیم نگاهی به این موضوع بیندازیم، باید بگوییم که گوشی‌های پی8 در ماه آوریل سال 2015 و گوشی‌های پی9 در آوریل سال 2016 میلادی معرفی شده‌اند، اما حالا آقای Pang Jiutang، تحلیلگری اهل کشور چین که در حوزه تکنولوژی فعالیت می‌کند، گفته است که گوشی Huawei P10 در ابتدای ماه آوریل سال جاری میلادی در کنگره جهانی موبایل یعنی MWC 2017 در بارسلون رونمایی خواهد شد.

image

آقای Pang Jiutang در صفحه رسمی خود در شبکه اجتماعی چینی ویبو اعلام کرده است که گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی اس8 به چیپست پردازنده اسنپدراگون 835 مجهز خواهد بود و به همین دلیل پرچمدار شرکت چینی هوآوی، پی10، نیز قصد دارد در کنار گلکسی اس8 توجه‌ها را به خود جذب کند. همچنین از آنجایی که قرار است کنگره جهانی موبایل در سال 2017 میلادی از 27 فوریه تا 22 مارس در شهر بارسلون اسپانیا برگزار شود و این احتمال وجود دارد که Galaxy S8 سامسونگ زودتر عرضه شود، به احتمال بسیار زیاد شاهد رونمایی هوآوی پی10 در اوایل ماه مارس هستیم و این احتمال وجود ندارد که هوآوی پرچمدار خود را زودتر رونمایی کند.

image

طبق شایعات قبلی، پرچمدار آینده شرکت هوآوی به پردازنده قدرتمند کرین 960، صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر 2K، 4 یا 6 گیگابایت حافظه رم و درمجموع سخت‌افزاری قدرتمند مجهز خواهد بود.

نظر شما در مورد P10، پرچمدار آینده شرکت هوآوی، چیست؟ 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

مجید بوالحسنی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
در پاسخ به نظر محمد آقا که گفته اسنپدراگون 835 ساخته سامسونگ هستش بگم که کوالکام اسنپ دراگون نه ساخت سامسونگه و نه برای سامسونگه و حالا 10 نانومتری یا بیشتر و یا کمتر بماند ولی ساخت و طراحیش و امتیاز این کار برای شرکت کوالکام امریکا و در شهر سن دیگو این کشور هستش و بیش از ۱۵۰ دفتر فروش و بازاریابی در تمام دنیا داره و اصلا به سامسونگ و هواوی و اچ تی سی نسبت ندیدش.پردازنده های Hisilicon هم خداییش ساخته و پاخته و طراحی و در کل مال خود شرکت هواوی هستش حالا دیگه اینکه یک مدل خاص رو طراحی کرده و داده یا نداده به شرکتی دیگه که براش تولید کنه اون رو نمیدونم.

مجید بوالحسنی

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
داداش اون عکسهایی که توی وسط این متن چاپ شده دوتاشون که کلا گوشی سامسونگ هستن پس به اشتباه هواوی نبینیدشون و اون دوتای دیگه هم که دقیقا معلوم نیست گوشی های کدام شرکت هستن،گوشی سفید شاید هواوی P7 باشه ولی مشکی سمت چپ اگرهم هواوی باشه به ما و بقیه دوستان میتونید بگید کجاش مثل طراحی سامسونگه.بیشتر دقت کنید.با عرض پوزش.سپاس از جی اس امی ها.

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
میت 9که اس8 روخورد خدارحم کنه اینکه قورتش میده

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
فعلاکه دیدی mate9تونست پوزه ی سامسونگ روبه زمین بماله

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
چرا؟؟؟هرگوشی دکمه جلوش مستطیل باشه شبیه سامسونگه؟؟