خانهاخبار
هدفون Onkyo Diamond با قیمت چهار صد میلیون تومان معرفی شد!

هدفون Onkyo Diamond با قیمت چهار صد میلیون تومان معرفی شد!

شرکت اونکیو، که در زمینه ساخت محصولات لاکچری و مخصوص ثروتمندان در حال فعالیت است، از هدفون اونکیو دایموند با قیمت 400 میلیون تومان در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به این هدفون فوق‌العاده گران‌قیمت نگاهی بیندازیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

هدفون دایموند از شرکت اونکیو یک محصول بسیار خاص است که برای عده محدودی ازثروتمندان دنیا طراحی و تولید شده. این هدفون خاص 100 هزار دلاری حدود 400 میلیون تومان قیمت دارد و برخلاف محصولات کاربردی و خوش‌قیمت معرفی‌شده در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس‌وگاس آمریکا، یک محصول لاکچری و بسیار گران‌قیمت است. مهم‌ترین تفاوت این هدفون با هدفون‌های موجود در بازار، که باعث می‌شود لاکچری باشد، استفاده از الماس درجه یک در قسمت بیرونی گوشی‌های هدفون است.

image

شرکت اونکیو مشخصات فنی هدفون لاکچری دایموند را، که تولید محدود است، فاش نکرده اما اعلام کرده که این هدفون خروجی صدای عالی و بسیار خوبی دارد که هر فرد میلیاردی به آن نیاز خواهد داشت. گفتنی است که مشخصات فنی این دستگاه برای خریدار آن، که باید فردی بسیار ثروتمند باشد، چندان مهم نیست، زیرا خریداران این محصول فقط به سبب ظاهر و جلوه 20 قیراط الماس به کار رفته آن را خریداری خواهند کرد.

هدفون اونکیو دایموند با دست ساخته شده است و افراد زیادی برای تولید هر بخش این محصول زمان و هزینه بسیار صرف کرده‌اند. این هدفون بسته به تعداد الماس‌های موجود در قسمت بیرونی گوشی‌های هدفون قیمتی از 80 تا 100 هزار دلار آمریکا دارد؛ یعنی از 320 میلیون تومان تا 400 میلیون تومان.

نظر شما در مورد این هدفون لاکچری و البته گران‌قیمت چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (19 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
عاغا من ترامپ هم بودم اینو تمی خریدم شما رو نمیدونم به جاش می رفتم عشق و حال البته پولدارا اونقدر بیکار نیستن هه که صبح تا شب آهنگ گوش کنن خودشونو بکشن نیم ساعت بقیه ش میرن صفا سینی

Mehdi

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
من دارمش خیلی عالیه یعنی محشره فقط یکم اگه صداشو زیاد کنی از خواب میپری اگه این مشکلشو حل کنن توصیه میکنم بخرید پشیمون نمی شید

Hah?

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
امثال تو؟؟عجب لحن تمیزی هم داری
حالا شما انقدر مایه دار هستی که بری انقدر پول بدی به یه هدفون که الماس داره؟

حمید

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
اینو واسه امثال تو نساختن.واسه مایه دارهاست

miladw.zx

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
فقط یه ایرانی واسه کلاسش این هدفونو میخره