خانهاخبار
مانیتور جدید دل معرفی شد؛ وضوح تصویر 8K و قیمت بسیار بالا

مانیتور جدید دل معرفی شد؛ وضوح تصویر 8K و قیمت بسیار بالا

شرکت آمریکایی دل در جریان نمایشگاه CES 2017 از مانیتور جدید خود با نام UP3218K رونمایی کرده است. این مانیتور مخصوص کاربران حرفه‌ای است و با ابعاد 32 اینچی و وضوح تصویر 8K یکی از بهترین مانیتورهای دنیاست.
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

شرکت دل در نمایشگاه CES 2017 از محصولات زیادی رونمایی کرد، اما یکی از مهم‌ترین این محصولات مانیتور گران‌قیمت و بسیار باکیفیت UP3218 است. این مانیتورلاکچری برای افراد حرفه‌ای همچون گرافیست‌ها و گیمرها طراحی شده و دارای ابعاد 32 اینچی و برای اولین بار در محصولات دل دارای وضوح تصویر 8K است. شایان ذکر است قبلا شرکت شارپ یک مانیتور 27 اینچی با وضوح تصویر 8K رونمایی کرده که قرار است در ماه اکتبر وارد بازار شود.

image

مانیتور عجیب‌وغریب UP3218 از شرکت دل ابعاد 32 اینچی با بدنه‌ای فلزی و وضوح تصویر 8K با 1.07 میلیارد رنگ دارد. همچنین این مانیتور دارای 100 درصد طیف رنگی sRGB و AdobeRGB، رزولوشن 7680 در 4320 پیکسل و تراکم پیکسلی 280 پیکسل در هر اینچ است. این مانیتور بسیار قدرتمند قیمت بالایی دارد و شرکت دل برای آن قیمت 4999 دلار در نظر گرفته است. گفتنی است که شرکت دل اعلام کرده این مانیتور با حاشیه بسیار کم خود آماده تولید انبوه است و می‌تواند به خوبی پاسخگوی نیاز کاربران بسیار حرفه‌ای باشد، چراکه این مانیتور 4 برابر پیکسل بیشتر نسبت به مانیتورهای 4K و 16 برابر پیکسل بیشتر نسبت به مانیتورهای فول اچ‌دی دارد.

image

مانیتور قدرتمند و لاکچری دل UP3218 از 23 ماه مارس سال میلادی جاری با قیمت 4999 دلار آمریکا وارد بازار خواهد شد و انتظار می‌رود با ادامه روند پیشرفت تکنولوژی شاهد معرفی مانیتورهایی بیشتری با این مشخصات در سال‌های آتی باشیم و افراد بیشتری، حتی غیرمتخصص، به سمت این مانیتورها کشیده شوند. یکی از نکات مهم در رابطه با مانیتور UP3218 وضوح تصویر 8K است که باید علاوه بر پرداخت مبلغ 4999 دلاری برای آن، اقدام به خرید چندین عدد کارت گرافیک و در مجموع یک سیستم قدرتمند برای استفاده از این محصول کنید.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

حمیدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
با سلام
ی خسته نباشید ب دل بابت تراکم پیکسل درهر اینچش 280 خخخ

Elnaz

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
دل بهترینه من مدتهاست از لپ تابش استفاده میکنم و راضی هستم .
امیدوارم موفق باشه همیشه ...