خانهاخبار
نگاهی به هدفون‌های Hertiage؛ ترکیبی از چوب، چرم و صدای درجه یک

نگاهی به هدفون‌های Hertiage؛ ترکیبی از چوب، چرم و صدای درجه یک

امروزه هدفون‌های تمام عیار موجود در بازار شاید کیفیت صدای بالایی داشته باشند، اما طراحی بسیاری از آنها یکسان است و شاهد نمونه‌های خاصی نیستیم. به همین دلیل شرکت Klipsch هدفون‌های سری Hertiage را با طراحی فوق‌العاده در نمایشگاه CES 2017 معرفی کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

هدفون‌های تمام عیار و گران قیمت بازار عمدتا دارای طراحی مشابهی هستند و نوآوری و خلاقیتی در آنها نمی‌‌بینیم. اما هدفون‌های سری Hertiage، که در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا معرفی شده‌اند، به دلیل استفاده از چوب، چرم و فلز مس در بدنه به طرز استادانه‌ای طراحی شده‌اند و در کنار کیفیت صدای بالا محصولی لاکچری و بسیار زیبا و جذاب محسوب می‌‎شوند.

image

 شرکت معروف Klipsch اعلام کرده هدفون‌های سری Hertiage علاوه بر طراحی خاص و باکیفیت، که بسیار کلاسیک است، صدایی بسیار شفاف و باب طبع عاشقان موسیقی دارد. این هدفون‌ها با صدایی بسیار شفاف و باکیفیت می‌توانند جزئیات دقیق از ظرافت‌های صوتی موسیقی باکیفیت را در اختیار شما قرار دهند. همچنین این کمپانی گفته که قرار است نسخه بی‌سیم و با قابلیت حذف نویز بالا نیز در کنار نسخه سیمی این هدفون عرضه شود تا این هدفون با بهترین‌های موجود در بازار مانند بیتس سولو 3 رقابت سرسختی داشته باشد.

گفتنی است که هنوز شرکت Klipsch قیمت هدفون‌های Hertiage نسخه سیمی و بی‌سیم را اعلام نکرده، اما به دلیل مواد استفاده‌شده و کیفیت بالای آن‌ها باید انتظار قیمت بالایی نیز برای این هدفون‌های کلاسیک و لاکچری داشته باشیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

فرشید

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
ریزر کراکن هم خوبه

amir1975

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
برادر لازم نیست زیاد هزینه کنی، یکی از بهترین هدفونهای گیمینگ بازار Logitech G230 هست که علاوه بر قیمت مناسب (حدود 200 تومان)، کیفیت و طراحی اختصاصی برای گیمینگ و گارانتی معتبری هم داره. من برای بازی World of Tanks با برنامه Team Speak استفاده میکنم عالیه. چون کاپ های بزرگی داره و ارگونومی اش بشکل گوش طراحی شده نشتی صداش هم حداقله. در ضمن قسمتهای در تماس با پوست، قابل شستشو هستن که خیلی مهمه.
البته محصولات بسیار بهتری هم در بازار موجود هستند ولی معتقدم هدست گیمینگ نباید بیشتر از این براش هزینه بشه.

رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
داداچ اگه حرفه ای نیستی یه معمولیش رو بخر پول اضافه نده بیشتر از صد به هدفون نده ولی اگه حرفه ای هستی من بیتس رو پیشنهاد می کنم

غلام Zero

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
هدفون گیمینگ تو رنج حداكثر 250 چی بگیرم خوبه ؟ (حالا شد 300 هم یه فکریش میکنم)
من از اون آدم هایی هم که هیچ تفاوتی بین یه هدفون 5 ميليوني و 400 تومنی حس نمیکنم
نشتی صداش کم باشه
بیس و تفکیک صداش هم درحد خیلی خوب باشه
کیفیت میکروفونش هم هرچی بیشتر بهتر...

amin

۱۳۹۵/۱۰/۱۶
داداش
جای i و t رو عوض کن
heritage درسته