خانهاخبار
چاپگر Nemonic عکستان را چسبان چاپ می‌کند

چاپگر Nemonic عکستان را چسبان چاپ می‌کند

شرکت Nemonic چاپگر کوچک و سبکی آماده کرده است که به راحتی و با سرعت بالا عکس‌ها و یادداشت‌‌های شما را روی کاغذهای چسبان چاپ می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

نمایشگاه CES 2017 در لاس‌وگاس در حال برگزاری است و محصولات جذابی از شرکت‌های حوزه تکنولوژی می‌توانید در آن پیدا کنید. یکی از محصولات جذاب که دیروز در این نمایشگاه رونمایی شد پرینتر زیبایی از شرکت Nemonic بود. این چاپگر بسیار کوچک و چشم‌نواز است و استفاده از آن بسیار آسان است.

image

شما می‌توانید این چاپگر را از طریق بلوتوث به تلفن خود که سیستم عامل اندروید یا آی‌اواس دارد متصل کنید، برنامه مخصوص آن را اجرا کنید و از طریق آن نسبت به چاپ فوری عکس‌ها یا یادداشت‌هایتان به شکل کاغذهای چسبان و استیکی‌نوت اقدام کنید.

image

این محصول برای چاپ روی کاغذ از حرارت استفاده می‌کند و خبری از جوهر و کارتریج نیست. کاغذهای مخصوص این چاپگر بسیار نازک و کوچک است. می‌توانید بسته ۲۰۰ تایی این کاغذها را با قیمت ۴ دلار تهیه کنید. نماینده شرکت Nemonic می‌گوید:

شما می‌توانید به راحتی و با سرعت بالا عکس خود، خانواده، کسانی را که دوست دارید و یا حتی یادداشت‌هایتان را چاپ کنید و آن‌ها را به دیوار یا پنجره اتاق خود بچسبانید. چیزی که ما به دنبال آن بودیم آسان‌سازی چاپ برای یادداشت‌ها و عکس‌های فوری بود.

این چاپگر کوچک و بامزه در سال ۲۰۱۷ با قیمت ۱۲۰ دلار برای فروش و عرضه عمومی آماده می‌شود.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)