خانهاخبار
ZTE از Blade V8 Pro و Hawkeye پرده برداشت

ZTE از Blade V8 Pro و Hawkeye پرده برداشت

کمپانی زد تی ای با دو گوشی هوشمند جدید به CES 2017 آمده است تا به این بهانه پای خود را به بازار آمریکا باز کند و بتواند با عرضه گوشی‌های مقرون به صرفه مشتریان جدیدی برای خود پیدا کند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

شرکت ZTE با حضور در نمایشگاه CES 2017 از دو گوشی هوشمند جدید Blade V8 Pro و Hawkeye پرده برداشت. گوشی ZTE Blade V8 Pro اولین میان‌رده این شرکت چینی است که در کشور آمریکا عرضه می‌شود و از نمایشگر 5.5 اینچی برخوردار است. همچون اکثر پرچمداران چند ماه اخیر، این گوشی نیز دو لنز دوربین در اختیار دارد که 13 مگاپیکسلی‌اند و می‌توانند تصاویر بوکه ایجاد کنند و امکان فیلم‌برداری 4K نیز به کاربر می‌دهند. پردازنده اسنپدراگون 625، حافظه رم 3 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی از دیگر ویژگی‌های V8 Pro است.

image

دیگر گوشی معرفی‌شده ZTE در لاس‌وگاس Hawkeye نام دارد. این گوشی براساس یک پروژه جمع‌سپاری به وجود آمده است که کاربران در چگونگی طراحی آن نظر داده‌اند. در پاییز 2016 بهترین ایده‌های ارسال‌شده به رای گذاشته شد و درنهایت Hawkeye از میان آنها انتخاب شد. یکی از ویژگی‌های این محصول در اختیار داشتن سنسور تعقیب‌کننده چشم است و قرار است به قیمت 199 دلار پیش‌فروش شود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)