خانهاخبار
نگاهی به رندرهای جدید Galaxy S8

نگاهی به رندرهای جدید Galaxy S8

نسل جدید و آینده سری گوشی‌های کهکشانی شرکت کره‌ای سامسونگ، Galaxy S8 به زودی چهره خود را نشان خواهد داد اما رندرهایی بسیار نزدیک به شایعات منتشر شده برای این موبایل اخیرا طراحی شده است. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به رندرهای جدید گوشی Galaxy S8 بیندازیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۶

همانطور که می‌دانید گوشی پرچمدار و آینده کمپانی کره‌ای سامسونگ، گلکسی اس 8 بیشتر شایعات و اخبار را به خود اختصاص داده است و توانسته است یکی از جنجالی‌ترین محصولات شرکت سامسونگ باشید. طبق شایعاتی که اخیرا منتشر شده است، این گوشی از نمایشگری با حاشیه بسیار پایین بهره خواهد برد. همچنین شایعات زیادی منتشر شده است که دکمه هوم از این گوشی حذف خواهد شد و دیگر شاهد کلید خانه مانند دیگر اعضای خانواده سری گلکسی نخواهیم بود.

image

طبق رندرهای منتشر شده باید گفت که این گوشی بسیار جذاب خواهد بود و طراحی این اسمارت فون دقیقا همان چیزی است که دوست داران گوشی‌های شرکت سامسونگ از یک پرچمدار تمام عیار انتظار دارند. در رندرها منتشر شده نحوه قرار گیری اسپیکر مکالمه، دوربین سفی، سنسور نور و حسگر عنبیه چشم دقیقا مشابه گلکسی نوت 7 است اما دکمه هوم حذف شده است و صفحه نمایشی کشیده‌تر و با نسبت صفحه نمایش به حاشیه بالاتری در این تصاویر گرافیکی طراحی شده است.

image

در قسمت پایینی رندرهای منتشر شده برای گلکسی اس 8 شاهد دو اسپیکر استریو و پورت یو اس بی نوع  C هستیم اما طبق شایعات زیادی که مبنی بر وجود جک 3.5 میلی‌‎متری هدفون در گلکسی اس 8 هستیم، این رندرها نیز دارای جک 3.5 میلی‌متری هدفون هستند که این روزها در حال جایگزینی با هدفون‌های یو اس بی نوع C و بدون سیم است.

image

در هر صورت شاید طراح این رندرهای جذاب، سابقه زیادی در طراحی رندرهای گلکسی اس 8 و واقعی بودن آنها نداشته باشد اما باید گفت این رندرها که به گوشی نوت 7 این شرکت شباهت بسیار زیادی دارند، دقیقا همان چیزی است که دوست داران و طرفداران سامسونگ از طراحی گلکسی اس 8 در کنار سخت افزاری قدرتمند انتظار دارند به همین دلیل تماشای آنها کار بیهوده‌ای نیست چرا که احتمال دارد ظاهر این موبایل به گلکسی نوت 7، پرچمدار نچندان خوش شانس سری نوت شرکت سامسونگ شباهت زیادی داشته باشد.

 

نظر شما در مورد طراحی گلکسی اس 8 و رندرهای منتشر شده چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (93 نظر)

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
خودتم میدونی کی سرتره یهو رفتی سراغش.چه ربطی به آیفون داشت.والله بنده غلط کردم اس۷اج خریدم ۲۴ساعت گذشته۱۵ .۱۶باری ریستارت شده.دوست دارم برم کره رو با خاک یکسان کنم شما که انقد برتر میدونی بیا ازم بخر باهات خوب حساب میکنم.اقلا گوشی دوتومنی دستت بگیر بعد درباره بهترین گوشی دنیا حرف بزن.کلا اپل رو بنز تصور کن و سام سونت رو هیوندای.زیاد سعی نکن تو یه ترازو بذاری که فنرهای ترازوت دچار آتیش سوزی میشه

اس7

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
@محسن
ن نورو خدا بیاد جمع نکنه ن توروخدا کارت هدیه نده
داداش بحث جون یارو وسطه اگه تو دست خودت خدایی نکرده میترکید باز این حرفارو میزدی
مشتری مداری خخخخخخخخ نخیر گول زدن داداچ
واقا که دوست داری جیبت خالی بشه

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
سینا
قیمت که مشخصه میاد پایین الان جدیده
پردازنده 810 هرچی باشه از اکسینوس بهتره
یعنی میخوای بگی طراحیه سونی اپل اچ تی سی بدتر از سامسونگه خخخخخخخ جوک سال 2017 دراومد

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
@best htc
ایول

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
فکر کرده بحران نوت7 با این میخواد جبران کنه خخخخخخ هیچکس نمیخره