خانهاخبار
نگاهی نزدیک به موبایل هوآوی Honor 6X

نگاهی نزدیک به موبایل هوآوی Honor 6X

گوشی میان‌رده Honor 6X در نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس به صورت رسمی معرفی شد و قرار است و فروش جهانی آن از هفته آینده آغاز شود حالا قصد داریم نگاهی نزدیک به هوآوی آنر 6 ایکس قبل از ورود به بازار کشورمان داشته باشیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

همانطور که قبلا برایتان در جی‌اس‌ام گفتیم، گوشی هوآوی آنر 6 ایکس در جریان نمایشگاه CES 2017 در شهر لاس وگاس ایالات متحده آمریکا معرفی شد و قیمت این گوشی‌ها به صورت رسمی اعلام شده است. همچنین قرار است این گوشی تا هفته آینده به صورت جهانی عرضه شود و به زودی باید شاهد گوشی Honor 6X در بازار ایران به عنوان جایگزین گوشی میان‌رده آنر 5 ایکس باشیم اما حالا یک ویدئو از این اسمارت فون منتشر شده است.

image

گوشی  هوآوی Honor 6X در قسمت طراحی تغییراتی را داشته است ولی همچنان از بدنه‌ای فلزی، حاشیه صفحه نمایش، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و پورت میکرو یو اس بی بهره می‌برد. و دارای ابعاد ۱۵۰.۹ در ۷۲.۶ در ۸.۲ میلی‌متر و وزن آن ۱۶۲ گرم است. گوشی هوآوی آنر 6 ایکس در کنار سخت افزار قدرتمد و بهبود یافته خود می‌تواند یکی از بهترین میان‌رده‌های بازار برای خرید باشد که علاوه بر طراحی زیبا و رنگ بندی متنوع دارای سخت افزار بسیار مناسبی در محدوده قیمتی کمتر از 200 دلار است.

image

 

از مشخصات سخت افزاری گوشی هوآوی آنر 6 ایکس باید به پردازنده هشت هسته‌ای کرین  655 با معماری 64 بیتی و لیتوگرافی ۱۶ نانومتری، پردازشگر گرافیکی Mali T830 MP2،  صفحه نمایش 5.5 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی و شیشه 2.5D، 3 و 4 گیگابیت حافظه رم، 32 و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی، دوربین اصلی دوگانه با لنز 12 و 2 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، باتری 3440 میلی آمپری، حسگر اثر انگشت، پشتیبانی از دو سیم کارت به صورت همزمان  و سیستم عامل اندروید 6.0 مارشمالو با رابط کاربری EMUI 4.1 با قابلیت ارتقا به اندروید 7.0 نوقا و رابط کاربری EMUI 5.0 در سه ماهه اول سال 2017 میلادی اشاره داشت.

 

در مورد گوشی Honor 6X باید گفت که این اسمارت فون قرار است در رنگ‌های آبی، طلایی، رزگلد، نقره‌ای و مشکی در سه نسخه مختلف متشکل از 3 گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی، 4 گیگابایت حافظه رم با 32 گیگابایت حافظه داخلی و 4 گیگابایت رم با 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت‌های 148 و 193 و 237 دلار آمریکا  در بازار کشور چین عرضه شود. همچنین به زودی باید منتظر گوشی آنر 6 ایکس در بازار ایران با با 32 گیگابایت حافظه داخلی با قیمتی در حدود 630 هزار تومان  و نسخه 4 گیگابایت حافظه رم همراه با 64 گیگابایت حافظه داخلی این موبایل با قیمتی در حدود 980 هزار تومان باشیم.

نظر شما در مورد گوشی آنر 6 ایکس چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (23 نظر)

سروش

۱۳۹۷/۱۱/۱۲
جوک میگی ؟ الآن همه برندها توی چین تولید میشن و پشتشون ساخت چین میخوره ، پس توهم رو بذار کنار ، کدوم گوشی هواوی هنگ میکنه ؟ همینطوری ادای عقل کلا رو در نیار و منطقی نظر بده ، یکم توی سایتهای معتبر مقایسه برندها و مدلهارو ببین ، بعد جوک بگو ، در ضمن این چست مربوط به جوک و طنز نیست ک اومدی اظهار نظر میکنی

Mamad

۱۳۹۷/۲/۶
سلام دوستان/این گوشی عالیه عالی خیلی راضیم از خرید این گوشی زد آب هم هست ولی نزده تو سایت من قبل عید گرفتمش هشتصد و سی تومن ولی قیمتش الان بطور عجیب رفته بالا ولی اگه میخاین این گوشی بخرید تو خریدنش شک نکنید عالیههههه.

آرمان معصومی

۱۳۹۵/۱۰/۳۰
سلام کی گفته قیمتش زیر 1 میلیونه الان تو بازار اومده 1/100/00 اونم مدل پاینش

amir

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
لایک

amir

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
هانر با این گوشیایی که میزنه عالی 100درصد