خانهاخبار
Dell رقیبی سرسخت برای سرفیس پرو 4 معرفی کرد

Dell رقیبی سرسخت برای سرفیس پرو 4 معرفی کرد

رویای استفاده از ویندوزی مشابه روی تمام محصولات قابل‌حمل تقریبا به حقیقت پیوسته و کمپانی‌هایی به‌جز مایکروسافت هم در تحقق یافتن این رویا بی‌اثر نبوده‌اند که یکی از آن‌ها کمپانی دل است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

از زمانی که ویندوز 8 معرفی شد مایکروسافت با عزمی جزم به دنبال ساخت سیستم‌عاملی بوده که بتواند روی تعداد وسیعی از محصولات مختلف از گوشی موبایل گرفته تا تبلت ها و رایانه‌های شخصی نصب شود. مایکروسافت با معرفی ویندوز 10 و بهبود سخت‌افزاری سرفیس ها بسیار به این رویا نزدیک شد و هر روز در حال تکمیل کردن این دست محصولات و نزدیک‌تر شدن به این آرزو است.

دراین‌بین سازندگان دیگر هم بیکار نشسته‌اند و به دنبال تولید محصولات هیبریدی یا همان دو در یک هستند که هم لپ تاب و هم تبلت باشد. دل یکی از این کمپانی‌هاست که تبلت ها و لپ‌تاپ‌ها ناآشنا نیست و اکنون با معرفی محصولی هیبریدی به مبارزه با سرفیس پرو 4 مایکروسافت رفته است.

محصول هیبریدی جدید Dell با نام Latitude 5285 شناخته می‌شود که تبلتی 12.3 اینچی است و از قلم استایلوس پشتیبانی می‌کند. این تبلت با کمک صفحه کلیدی مجزا می‌تواند به لپ‌تاپ تبدیل شود. صفحه‌نمایش این تبلت کیفیت فول اچ دی دارد و با پردازنده 2 هسته‌ای نسل هفتم اینتل پشتیبانی می‌شود. حافظه‌های رم و حافظه‌های داخلی متفاوتی برای این محصول در نظر گرفته شده است. حافظه رم 4، 8 و 16 گیگابایتی در کنار حافظه داخلی 256، 512 و 1 ترابایتی از نوع SSD در این تبلت به چشم می‌خورد.

 

image

 

امکانات متنوع ارتباطی برای این محصول در نظر گرفته شده است. 2 عدد درگاه Type-C در کنار یک عدد درگاه USB 3.0، یک درگاه کارت‌خوان MicroSD و یک درگاه سیم‌کارت برای پشتیبانی از شبکه LTE از ویژگی‌های ارتباطی خوب این محصول محسوب می‌شوند.

در بخش امنیت دل از ویژگی‌های خوبی بهره برده است. دوربین مجهز به IR و استفاده از تکنولوژی تایید Hello مایکروسافت و سنسور اثرانگشت از جمله این ویژگی‌های هستند.

احتمالا این تبلت در اواخر ماه میلادی جاری باقیمتی در حدود 899 دلار عرضه می‌شود. هنوز در مورد قیمت‌های متفاوت برای نسخه‌های متفاوت صحبتی نشده است.

image
 
image

 

image
 
image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
سرفیسهای ماکروسافت هر روز دارند رقیبان جدیدی پیدا میکنند

h4m1d

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
از نظر قیمت که ظاهرا میتونه با سرفیس ها رقابت کنه

kouroshbozorg

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
خوشکل نیست! در کل قابل قبوله، اما سرفیس پرو عام مایکروسافت چیز دیگریست. سرفیس پرو عام مایکروسافت خیلی خوشکل تره.