خانهاخبار
Fasetto Link، هاردی کوچک با دو ترابایت فضا

Fasetto Link، هاردی کوچک با دو ترابایت فضا

هاردهای اکسترنال روزبه‌روز کوچک‌تر می‌شوند و مجهز به ظرفیت‌های بیشتر. Fasetto Link جدیدترین هارد معرفی‌شده در CES 2017 است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۵

Fasetto Link هاردی مینیاتوری است که دو ترابایت فضای ذخیره‌سازی در اختیار شما قرار می‌دهد. ابعاد این هارد SSD کوچک 2 اینچ در 2 اینچ است و یک گیرنده وای‌فای داخلی درون آن قرار داده شده تا دسترسی به فایل‌ها سریع‌تر و راحت‌تر صورت گیرد. به‌راحتی می‌توانید هم‌زمان آن را به چند گوشی متصل کنید و از طریق اپلیکیشنی که برایش طراحی شده است فیلم و عکس ذخیره کنید. این هارد دارای گواهینامهIP68  است که ضدآب و ضدضربه بودن آن را تصدیق می‌کند.

image

باتری داخلی Fasetto Link به‌وسیله USB Type-C شارژ می‌شود و با یک بار شارژ تا 5 ساعت به‌صورت مداوم و تا 2 هفته در حالت آماده به کار روشن می‌ماند. از دیگر قابلیت‌های این هارد کوچک می‌توان به سیستم بک‌آپ‌گیری خودکار روی فضای ابری اشاره کرد.

شرکت سازنده قیمت Fasetto Link را برای ظرفیت 256 گیگابایت 349 دلار، ظرفیت 512 گیگابایت 499 دلار و دو ترابایتی 1149 دلار اعلام کرده است.

image
image
image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

h.zahedi

۱۳۹۵/۱۰/۲۵
سلام به دلیل اینکه معمولا در بازار ایران و بین کاربران اصطلاح هارد آشنا تر است این واژه به جای واژه حافظه بکار رفته است در هر صورت ممنون از نکته سنجی شما

hossein

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
بکار بردن عبارت "هارد SSD" در یک وبسایت تخصصی تکنولوژی، یک فاجعه به تمام معناست...!