خانهاخبار
سوال‌هایتان را در مورد تلگرام از جی‌اس‌ام بپرسید

سوال‌هایتان را در مورد تلگرام از جی‌اس‌ام بپرسید

در این مطلب می‌توانید سوالات خود را در رابطه با تلگرام و موضوعات پیرامون آن از کارشناسان جی‌اس‌ام بپرسید و در زمان کوتاه جوابتان را دریافت کنید و با دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید. در ادامه با ما همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۰/۱۷

پیام‌رسان تلگرام این‌ روزه تبدیل به یکی از مجبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی میان کاربران ایرانی شده است. به لطف تیم پشتیبانی و برنامه‌نویسی فوق‌العاده که همیشه پیشرو در زمینه استفاده از آخرین پتانسیل‌ها و قابلیت‌ها در این برنامه بودند این اپلیکیشن توانسته تبدیل به یکی از قدرتمند‌ترین ابزارها برای اشتراک گذاری انوع فایل و تبادل پیغام شود. چند روز پیش نسخه جدید تلگرام با قابلیت‌های کارآمد منتشر شده که در این مطلب لینک دانلود برای تمامی سیستم‌عامل‌ها را در اختیارتان قرار دادیم. اکنون در این مطلب قصد داریم همانند دفعات پیش که سوال هایتان را در مورد iPhone SE و iPhone 7 پرسیدید اینبار نیز در مورد پیام‌رسان تلگرام هرگونه سوالی دارید در بخش نظرات بپرسید و از نویسنده مطلب پاسختان را دریافت کنید. 

image

 


image

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (588 نظر)

limestone2017@gmail.com

۱۴۰۲/۱۲/۳
سلام.خوبین؟ من به تازگی یه گروه توی تلگرام راه انداختم که حالت پابلیک هست. میخوام زیر پست هایی که میزارم گزینه کامنت بیاد اما توی ویدیو های آموزشی که دیدم میگه باید توی قسمت discussion برم اما توی تلگرام من توی قسمت تنظیمات این رو نداره. آیا این ویژگی فقط برای کانال هست برای گروه نیست؟ واینکه اهی هست برای حل این مشکل؟

kasraafrakhteh5

۱۴۰۲/۹/۲۸
چرا وقتی تلگراممو پاک کردم ایدیم پاک شدهو وارد ایدی جدید شده نمیشه برگردم به ایدی قبلم

kasraafrakhteh5

۱۴۰۲/۹/۲۸
چرا وقتی تلگراممو پاک کردم ایدیم پاک شدهو وارد ایدی جدید شده نمیشه برگردم به ایدی قبلم

میلاد

۱۴۰۲/۶/۸
سلام میشه بگین چطور میتونم متنی که در کانال تلگرامی دیدم و خوشم اومدرو بتونم کپی کنم؟
چون سلکت میکنم ولی فقط کپی لینک میده و کپی تکست نداره

میثم

۱۴۰۲/۵/۳۰
سلام کد ارسال نمیشه با ایمیلم نمیاره