خانهاخبار
ال‌جی و شیرین‌ترین سیستم‌عامل امسال

ال‌جی و شیرین‌ترین سیستم‌عامل امسال

همانطور که می‌دانید اولین گوشی امسال که با این سیستم عامل به بازار عرضه شد گوشی V20 ال‌جی بود که بصورت تمام و کمال قابلیت‌های این سیستم عامل جدید گوگل را به نمایش ‌گذاشت.
۱۳۹۵/۱۰/۱۴

هرسال صاحبان گوشی‌های جدید اندروید منتظر اخبار عرضه آپدیت جدید اندروید  برای گوشی خود هستند تا بتوانند از امکانات و قابلیت‌های بیشتری بهره ببرند. امسال نیز اندروید نوقا معرفی شد که نسبت به نسخه‌های قبلی تمایز بیشتری داشت و خارج از بهبود رابط کاربری ویژگی‌های کاربردی و  خاصی را به گوشی‌های اندروید می‌آورد. همانطور که می‌دانید اولین گوشی امسال که با این سیستم عامل به بازار عرضه شد گوشی V20 ال‌جی بود که بصورت تمام و کمال قابلیت‌های این سیستم عامل جدید گوگل را به نمایش ‌گذاشت.

ال‌جی و گوگل از سال ۲۰۰۹، که اولین تلفن اندروید ال‌جی بر پایه اندروید ۱٫۵ Cupcake عرضه شد، با هم همکاری نزدیک داشتند. این دو شرکت همکاری نزدیک خود را در عرضه سری تلفن‌های هوشمند نکسوس، که با Nexus 4 در سال ۲۰۱۲ شروع شد و بر پایه اندروید ۴٫۲ Jelly Bean عرضه گردید، ادامه دادند. سپس، Nexus 5 در سال ۲۰۱۳ با اندروید ۴٫۴ KitKat عرضه شد و پس از آن Nexus 5X در سال ۲۰۱۵ با اندروید ۶٫۰ Marshmallow پرده‌برداری گردید. علاوه بر این، ال‌جی و گوگل برای ارائه ساعت‌های هوشمندی نظیر ال‌جی Watch Urbane 2nd Edition نیز مشارکت داشتند. این محصول اولین ساعت هوشمند بر پایه پلت‌فرم Android Wear با قابلیت اتصال سلولی بود.

ال‌جی V20 به امکانات چندرسانه‌ای پیشرفته و توانمند تلفن هوشمند سال گذشته، V10 ال‌جی، مجهز است. این تلفن هوشمند از بسیاری از برترین امکانات پلت‌فرم نوقا بهره می‌برد؛ امکاناتی نظیر گرافیکی که توسط Vulkan پشتیبانی می‌شود و تجربه بازی خیره‌کننده‌ای را میسر می‌نماید و نیز ارائه بهترین عملکرد باتری با Doze . مشتریان می‌توانند از امکانات تولیدی جدیدتری مانند Direct Reply لذت ببرند. این قابلیت به کاربران امکان می‌دهد تا به سرعت پیام‌های متنی خود را پاسخ دهند یا با استفاده از رابط کاربری اعلان‌ها وظایف خود را به‌روز کنند. یکی دیگر از ویژگی هایی که ال جی به واسطه سایز بزرگ نمایشگر خود و همچنین قابلیت اسپلیت اسکرین اندروید نوقا توانسته فراهم آورد، نمایش همزمان دو اپلیکیشن در کنار هم است که می تواند تا حد زیادی کار را برای کاربران ساده تر نماید.

 

image

 

به صورت پیش ‌فرض رابط کاربری ال‌ جی فاقد اپ ‌دراور است که به راحتی می ‌توانید از بخش تنظیمات آن را برگردانید. به راحتی می‌ توانید دکمه‌ های ناوبری روی صفحه نمایش را تغییر داده یا دکمه‌ های جدید مانند سوییچ بین سیم‌ کارت ‌ها یا پایین آوردن نوار اعلامیه‌ ها را به آن اضافه کنید. حتی اگر می‌ خواهید از صفحه نمایش بزرگ کمال استفاده را ببرید، می ‌توانید دکمه‌ های ناوبری را در اپلیکیشن‌ های خاص ناپدید کنید.

همچنین می‌توانید از سایر ویژگی‌های پیش‌فرض اندروید ۷ مثل دوبار زدن دکمه‌های اپلیکیشن‌های در حال اجرا برای رفت و برگشت بین دو اپلکیشن آخر در حال اجرا، پاسخ دادن به اعلانیه‌های به صورت مستقیم از طریق نوار اعلانات که در کنار صفحه نمایش دوم این گوشی سریعترین تجربه را برای شما در اختیار خواهد گذاشت و بسیار ویژگی‌های کاربردی دیگر دسترسی داشته باشید.از دیگر خصوصیات نسل های پیشین که در «وی 20» وجود دارد نیز می توان به قابلیت Knock-Code اشاره کرد که به لطف آن می توانید با 6 بار ضربه زدن روی نمایشگر خاموش، قفل دستگاه را باز نمایید، البته پس از اینکه محل و ترتیب ضربات خود را در بخش تنظیمات وارد کردید.

به طور کلی می توان گفت رابط کاربری ال جی یکی از محبوب ترین رابط های کاربری در میان سایر رقباست زیرا به کاربران اجازه می دهد تا تغییر دلخواه خود را در هر بخشی که می خواهند اعمال نمایند و قدرت شخصی سازی بسیاری را برای کاربران فراهم نموده است.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (22 نظر)

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
هر گوشی اگر جذابیت های لازم را دارا باشد فروش مناسب میکند وگرنه با یادآوری هر چند روز یکبار در اینجا به بهانه های مختلف،نمیتوان برایش فروش بیشتر محیا کرد

مهدی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
وی20 یعنی زندگی ...

Sepehr

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
و این داستان ادامه دارد .......

ali.gorji

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
و باز هم وی۲۰....

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
اون که بدرد نمیخوره واسه بچه ها طراحی شده