خانهاخبار
تمام آنچه درباره HTC Ocean Note می‌دانیم

تمام آنچه درباره HTC Ocean Note می‌دانیم

کمتر از یک ماه دیگر تا کنفرانس شرکت HTC و احتمالا معرفی خانواده Ocean زمان باقی مانده است. نگاهی می‌کنیم به اطلاعات و شایعاتی که در این باره تا به حال منتشر شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۳

این روزها اخبار مرتبط با شرکت HTC بسیار جذاب و داغ به نظر می‌رسد. این شرکت قرار است در ۲۳ دی‌ماه از سری جدید گوشی‌های خود با نام Ocean رونمایی کند. این شرکت تایوانی، که از سازندگان قدیمی و محبوب تلفن‌های همراه محسوب می‌شود، چند سالی است که اوضاع فروش جالب توجهی ندارد و حالا به نظر می‌رسد که زمان تغییرات و تلاش برای برگشت به جایگاه اصلی‌اش فرارسیده است. در راستای همین تغییرات این شرکت قصد دارد خانواده جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود را با نام Ocean معرفی کند که پیشرفت قابل ملاحظه‌ای نسبت به گوشی‌های گذشته‌اش در بخش‌های نرم‌افزار، دوربین، صفحه نمایش و صدا خواهد داشت.

image

یکی از اعضای این سری احتمالا HTC Ocean Note نام خواهد داشت. این فبلت در اولین قدم و به پیروی از آیفون ۷ جک ۳.۵ میلی‌متری صدا را از بدنه خود حذف می‌کند و در عوض از درگاه USB Type-C برای انتقال صدا بهره می‌برد. استفاده از چیپ صوتی اختصاصی و همچنین درگاه USB Type-C که پهنای باند بسیار بالاتری نسبت به جک ۳.۵ میلی‌متری دارد به این محصول اجازه می‌دهد صدایی شفاف و با کیفیت بالا برای شما پخش کند.

در کنار ارتقای بخش صوتی، شرکت HTC قصد دارد بر دوربین و صفحه نمایش به شکل ویژه‌ای تمرکز کند تا عملکرد آن‌ها را بالا ببرد. براساس شایعات منتشرشده، Ocean Note از صفحه نمایش ۶ اینچی با رزولوشن 2K استفاده می‌کند و این احتمال وجود دارد که مانند Galaxy S7 edge لبه‌های آن خمیده باشد.

image

با توجه به طرح مفهومی و تبلیغی که برای این سری در گذشته منتشر شده بود، می‌توان گفت که این شرکت قصد دارد خانواده جدید خود را بدون دکمه فیزیکی‌ عرضه کند. بدنه این فبلت تمام‌فلزی خواهد بود و به جای دکمه‌های فیزیکی مانند کنترل صدا، شما با بدنه‌ای حساس به لمس و فشار مواجه می‌شوید که می‌تواند در نوع خود جدید و بسیار جذاب باشد. در کنار این طرح احتمالا شاهد خانه‌تکانی اساسی در بخش رابط کاربری و نرم‌افزار هم خواهیم بود.

image

در حال حاضر طبق بررسی‌هایی که DxOMark انجام می‌دهد، بهترین دوربین را در بین گوشی‌ها محصولات گوگل دارند؛ یعنی گوگل پیکسل و گوگل پیکسل ایکس‌ال. جالب است بدانید که وظیفه تولید این گوشی‌ها بر عهده شرکت HTC بوده است. شایعاتی در همین راستا مطرح شده است که این شرکت قصد دارد برای دوربین‌ Ocean Note خود سنگ تمام بگذارد و محصولی تولید کند که از لحاظ دوربین پیکسل‌های گوگل را شکست بدهد.

آخرین شایعات منتشرشده درباره فبلت HTC نیز مربوط به پردازنده آن است. احتمال دارد که HTC Ocean Note از پردازنده‌های MediaTek استفاده کند.
image

این دستگاه احتمالا طی کنفرانس «U» شرکت HTC در ۲۳ دی ماه و با نام HTC U Ultra رونمایی می‌شود. دو عضو دیگر این خانواده ممکن است Ocean Smart و Ocean Master نام داشته باشند. خانواده Ocean این شرکت همچنین با پشتیبانی از دو سیم‌کارت و در سه رنگ مشکی، سفید و آبی عرضه خواهند شد.

شما از شرکت HTC و گوشی‌های جدیدش چه انتظاری دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (151 نظر)

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱
آره راس می گین نوت که جمع شد رفت ولی میتونین با گوشی های اچ تی سی هنوزم گرم بشین.

زینب

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
دقیقا.. منم گوشی های سامسونگ با وجود کیفیت بالایی ک دارن (خوب هاش) ب دلم نمی چسبن اصلا. من دوسال m8 داشتم. حتی اطلاعاتم راجب گوشی اونقدر نبود ک بدونم این چیزی ک باعث شده نتونم با سامسونگ کنار بیام همین رابط کاربریشه. دلم برا گوشیم تنگ شده..

mahdi

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
مدیا تک!!!!!حالا اگهx20باشه یه چیزی!

Alireza

۱۳۹۵/۱۰/۲۰
آرزوی موفقیت بیشتر برای این برند رو دارم و ایشالله که هرچی زودتر بین دایره رقبا برگرده با طراحی های خیلی قشنگی که همیشه برای خود من قشنگ بوده. طرفدار این برند نیستم که بخوام تعصبی برخورد کنم یا جبه علیه دوستان و داداشیای گلم تو همین کامنت ها بگیرم اما خب واقعیت این هست که هر برندی ممکنه یه مشکل خیلی ریز یا درشت تو یه قسمتی داشته باشه. مهم اینه که با دادن مدل های جدید تر بهتر از قبل بدرخشه و مشکلات قبلیش رو حل کنه. امیدواریم که این برند و برند های دیگه رو قوی تر از قبل ببینیم تا رقابت غولهای تکنولوژی برای 1 شدن سخت تر و هیجان انگیز تر بشه. شاد باشین?

Amin

۱۳۹۵/۱۰/۱۹
ایسوس با ارزشترین برند تایوان ، اچ تی سی ششم شده