خانهاخبار
iOS 10.3 با دو قابلیت جدید در راه است

iOS 10.3 با دو قابلیت جدید در راه است

گویا اپل قصد دارد 8 روز دیگر اولین نسخه آزمایشی آی او اس 10.3 را برای توسعه‌دهندگان منتشر کند. فعلا هیچ‌گونه خبر رسمی‌ای در این رابطه منتشر نشده، اما شایعاتی در مورد قابلیت جدید این نسخه به دست آمده که در ادامه مطلب می توانید از آن آگاه شوید.
۱۳۹۵/۱۰/۱۳

حساب کاربری SonnyDickson@ در توییتر چند سال پیش شایعاتی پیش از معرفی رسمی iPhone 5c منتشر کرد که درست از آب درآمد. این‌بار پس از گذشت چند سال این فرد اعلام کرده اپل قصد دارد iOS 10.3 Beta 1 را در تاریخ دهم ژانویه منتشر کند. بدین ترتیب طبق این شایعه باید ۸ روز دیگر منتظر انتشار اولین نسخه آزمایشی iOS 10.3 از سوی اپل باشیم. طبق گفته Dickson این نسخه با قابلیت جدید Theater Mode (حالت تئاتر) و بازطراحی آیکون‌های مرکز فرمان (Control Center) به شکل پاپ‌کرن (!) همراه است. هنوز به طور کامل مشخص نیست حالت تئاتر چه قابلیت‌هایی دارد، اما پیش‌بینی می‌شود حالت Dark Mode حین فعال کردن این قابلیت اجرا شود و محیط سیستم‌عامل به حالت تیره درآید تا مزاحمتی برای اطرافیانتان ایجاد نشود و چشمانتان دیرتر خسته شود. به‌هرحال نمی‌توان این شایعه را تا دهم ژانویه رد یا تایید کرد. در صورت به دست آمدن خبر جدید در این رابطه، در کانال تلگرام گروه جی‌اس‌ام و وب‌سایت شما را آگاه خواهیم کرد.

image

 

 

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

پرهام

۱۳۹۶/۱/۹
سلام
ببخشيد ميخواستم بدونم در ios 10.3 چه تغيراتى انجام ميشه و براى ايفون 6s هم ميشه استفاده كرد ممنون ميشم اگر جوابم رو بدين ?

ميثم

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
آقا من اینستا آخرین نسخس بعد کامنتارو نمیتونم لایک کنم . جونه من یکی بگه چی کار کنم :| ١٠.٢ آيفون ٧

نیما

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
احتمالا داشتی اینو تو سیمکارت ذخیره می کردی اینطوری شده

مهمان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
سوتی رو شما دادی که الکی و ندونسته حرف زدی

مهمان

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
مشکل از آی دیوایسته ، من روی 6 نصب کردم خیلی هم راضی هستم ، الکی خالی نبند