خانهاخبار
گلکسی اس 8 به تاچ سه بعدی مجهز می‌شود

گلکسی اس 8 به تاچ سه بعدی مجهز می‌شود

شایعه جدید پیرامون پرچم‌دار بعدی سامسونگ از این قرار است که دکمه‌های نرم‌افزاری Galaxy S8 از فناوری تاچ سه بعدی پشتیبانی می‌کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱
image

هر چه به زمان معرفی پرچم‌داران شرکت‌ها نزدیک می‌شویم، شایعات در مورد آن‌ها افزایش می‌یابد. گلکسی اس 8 نیز از این قاعده مستثنی نیست و با توجه به فاجعه نوت 7، همه منتظرند تا ببینند سامسونگ برای اعاده حیثیت خود چه می‌کند. اخیرا David Ruddock، سردبیر وب‌سایت Android Police، در توییتی اخبار تازه‌ای از این گوشی منتشر کرده است.

به گفته رادوک و به نقل از منبع ناشناسش، گلکسی اس8 فاقد کلید فیزیکی Home خواهد بود. البته این خبر چندان جدید نیست، اما نکته جالبی که رادوک به انتهای توییتش اضافه کرده این است که دکمه‌های نرم‌افزاریِ جایگزین از تکنولوژی‌ای شبیه تاچ سه بعدی پشتیبانی می‌کنند. همچنین او گفته است که دکمه‌های مجازی پایین صفحه مانند گوشی‌های ال‌جی قابل شخصی‌سازی خواهند بود.

رادوک همچنین گفته که در حال حاضر حسگر اثر انگشت از جلو گوشی به جایی دیگر، احتمالا پشت آن، منتقل شده است، هرچند که جای اصلی آن هنوز مشخص نیست. بنابراین احتمال تعبیه حسگر اثر انگشت داخل صفحه نمایش تقریبا منتفی شده است. البته نمی‌توان سخنان رادوک را با اطمینان کامل قبول کرد، اما نمی‌توان آن‌ها را کاملا بدون اعتبار دانست.

طبق پیش‌بینی‌ها سامسونگ حوالی ماه آوریل (فروردین و اردیبهشت 96) از گلکسی اس8 رونمایی می‌کند. با توجه به اینکه این دستگاه اولین پرچم‌دار سامسونگ بعد از نوت7 محسوب می‌شود، برای این شرکت و طرفدارانش اهمیت ویژه‌ای دارد.

نظر شما در مورد محل نهایی حسگر اثر انگشت و دکمه Home گلکسی اس8 چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (48 نظر)

milad

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
دوستان که در مورد گوشیهای مثل سونی و اپل وال جی حرف میزنند در مورد کیفیتش فقط اینو بدونن صفحه نمایش اپل شرکت ال جی میزنه
بعد خود ال جی از سامسونگ کپی میزنه این مسله در مورد تمام لوازم ال جی هست موبایل یخچال ماشین لباسشویی ال جی اگر این که انقدر ارزون تر از سامونگ نبود
سونی هم ارزش حرف زدن نداشت که در موردش حرف نزدم مرسی

سعید

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
کره جیه ویتنامی و مالزیایی

aliasadi98

۱۳۹۵/۱۰/۱۷
تو اس6 که کاربردش رو زیاد استفاده نمیکنن /ببینیم سامسونگ میخاد چیکار کنه

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
ایول

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۴
سلام راستی s8 گوشی خفنیه فقط خیلی سنگینه بابا 12 کیلو و 150 گرم!!!!!!!! البته آدمای شجاع کپسول آتش نشانی 12 کیلویی شو با خودشون نمیبرن همون 150 گرمو تحمل میکنن نور به قبرشون بباره.