خانهاخبار
5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی

5 بازی سرگرم‌کننده اندرویدی

اپلیکیشن‌های متفاوت که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد باعث شده مدتی طولانی در روز گوشی از دست‌مان جدا نشود. امروز می‌خواهیم سراغ 5 بازی سرگرم‌کننده برویم و آنها را به شما معرفی کنیم.
۱۳۹۶/۲/۱۹

این روزها همه با گوشی‌های هوشمند سروکار دارند و زمان زیادی این گوشی‌ها را در دست می‌گیرند. اسمارت‌فون‌ها اکنون دیگر به جای اینکه وسیله‌ای برای ارسال پیام و برقراری تماس باشند، ابزاری برای برقراری ارتباط با دنیای مجازی و سرگرمی‌اند. اپلیکیشن‌های متفاوت که هر کدام جذابیت خاص خود را دارد باعث شده مدتی طولانی در روز گوشی از دست‌مان جدا نشود. امروز می‌خواهیم سراغ ۵ بازی سرگرم‌کننده برویم و آنها را به شما معرفی کنیم.

Crooked Path

image

بازی Crooked Path: Infinity Run یک بازی ساده برای تمرین سرعت عمل است. حرکت دونده در این بازی بسیار سریع است و شما هم باید خیلی سریع با ضربه زدن روی نمایشگر گوشی جهت دونده را تغییر دهید تا مانع افتادنش شوید.

دانلود Crooked Path

Wordament

image

در این بازی با استفاده از دانش‌تان در زبان انگلیسی باید کلمات به‌کاررفته در جدول را شناسایی کنید. البته زمان بازی محدود است و باید فورا کلمات را از حروف جدا از هم تشخیص دهید.

دانلود Wordament

Block Puzzle

image

با این اپلیکیشن خیلی ساده می‌توانید اشکال مختلف را کنار هم بچینید و ساعت‌ها مشعول شوید؛ یک بازی کاملا ساده بدون هیچ پیچیدگی که فقط فکر شما را می‌سنجد.

دانلود Block Puzzle

Bubble Shoot

image

در این بازی باید حبابی را که در دست دارید به سمت حباب‌های همرنگش پرتاب کنید تا از صفحه محو شوند؛ حباب‌هایی که با گذشت زمان از بالای صفحه به پایین صفحه می‌آیند تا کار را برای شما دشوار کنند.

دانلود Bubble Shoot

Bike Race Free Motorcycle Game

image

 در این بازی شما نقش یک موتورسوار را بر عهده خواهید داشت که باید از مسیرهای پرپیچ‌وخم به سلامت عبور کنید و به خط پایان برسید.

دانلود Bike Race Free Motorcycle Game

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

رضا

۱۳۹۶/۲/۲۱
درسته از طرفدارای اچ تی سی خوشم نمیاد چون بد حرف می زنن .ولی بازی های enemi strike 1و۲ جذابن

علی

۱۳۹۶/۲/۲۰
واقعا سرگرم کننده هستن

Ghostman

۱۳۹۶/۲/۱۹
دوستان اینقدر نظرات منفی ندید که چرا بازیاش مسخرست یا...
این جور بازیا خوبیشون اینه که در عین ساده بودن لاقل خسته نمیشی بعد یک ساعت...
والا من که بازیا گرافیکی خستم میکنن بعد یه مدت که دیگه کم کم طرفشون نمیرم البته بیشترشون به جز یه تعدادی.
از خانم فانی هم تشکر میکنم لطفا مقاله های بیشتری در مورد ویندوز و ویندوزفون بدید بلاخره تو سایت جز شما کسی این مقاله هارو دنبال نمیکنه...

Reza

۱۳۹۶/۲/۱۹
داداش منم میان رده دارم 600تومن خریدم سونی m4 هستش باهاش
real racing3,asphalt8 بازی میکنم گوشیه توام فک کنم اجرا کنه اگه میان رده باشه

پوریا

۱۳۹۶/۲/۱۹
هفت سنگ بگو ...