خانهاخبار
تصاویر و ویدیوی رندر شده Moto X 2017 لو رفت

تصاویر و ویدیوی رندر شده Moto X 2017 لو رفت

یک روز مانده به پایان سال میلادی تصاویر و ویدیوی جدیدی از رندرهای گوشی موتو ایکس 2017 منتشر شد که نزدیک به طرح ساخت کارخانه‌ای این گوشی است.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

تنها یک روز مانده به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی حساب‌ کاربری @OnLeaks و سایت Android Authority تصاویر و ویدیوی Moto X 2017 را لو دادند. این رندرها بر اساس فرم ساخت گوشی در کارخانه طراحی شده‌اند.

در هفته‌های گذشته ما تصاویری از نمونه ساخته شده این گوشی را به شکل ناقص دیده بودیم و حالا با این رندرها تصور ما از موتو ایکس 2017 کامل می‌شود.

طراحی این دستگاه تقریبا مشابه مدل سال گذشته Moto Z خواهد بود. تفاوت عمده این دو گوشی در طراحی را شاید بتوان در نبود پین‌ها و پشتیبانی نکردن از Moto Mods دانست. همین امر ممکن است باعث ایراد بیشتری به این رندرها شود. زیرا شرکت لنوو از وجود موتو مادها ابراز رضایت کرده و اعلام کرده بود که در سال آینده تعداد بیشتری از آن‌ها را تولید می‌کند. هر چند ممکن است این ماژول‌ها مخصوص پرچمداران شرکت باقی بمانند و گوشی‌های میان رده مانند Moto X قابلیت پشتیبانی از آن‌ها را نداشته باشند.

image

طراحی بدنه‌ی Moto X ۲۰۱۷ با خمیدگی خاصی طراحی شده اما به نظر می‌رسد که صفحه نمایش ۲٫۵ بعدی روی آن قرار نگرفته است. احتمال دارد این کار بخاطر کاهش قیمت این محصول نسبت به مدل قبلی خودش باشد. این گوشی برای شارژ دستگاه دوباره به پورت MicroUSB برگشته است که نسبت به Moto Z یک عقبگرد به حساب می‌آید. از دیگر اختلافات این گوشی با Moto Z می‌توان به وجود جک ۳.۵ میلی‌متری صدا هم اشاره کرد.

اگر رندرهای منتشر شده و اطلاعات لو رفته درست باشند Moto X 2017 با ابعاد ۱۵۰در ۷۳٫۸ در ۸٫۴ میلی‌متر ساخته می‌شود. ضخامت قسمت دوربین این گوشی به ۹٫۵ میلی‌متر رسیده است. جالب است بدانید که بدنه Moto Z تنها ۵٫۲ میلی‌متر ضخامت داشت و یکی از باریک‌ترین محصولات بازار به حساب می‌آید.

صفحه نمایش این گوشی نیز نسبت به Moto Z کوچک‌تر و از ۵.۵ اینچ به ۵.۲ اینچ کاهش یافته است. نبود دوربین دوتایی و بلندگوی استریو این دستگاه را حسابی از محصولات بالارده و پرچمدار دور می‌کند. لنوو احتمالا قصد دارد با کاهش حداکثری قیمت این دستگاه و کاهش امکانات جانبی مانند موتو مادها آن را برای فروش در دسته میان‌رده‌ها آماده کند. جایی که موتورولا هم سابق بر این با گوشی Moto G فروش خوبی را تجربه کرده بود.

احتمال می‌رود این گوشی همین هفته در نمایشگاه CES 2017 یا نمایشگاه موبایل بارسلون معرفی شود. نظر شما درباره این کاهش امکانات و قدرت سری محبوب Moto X چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ALI

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
به نظر من گوشیهای موتورولا گوشی خوب هستند هم باکیفیت هم اصل من سال۸۷یکی از اون ساده هاخریدم هنوز هم کار میکنه