خانهاخبار
احتمال عرضه ۲ تبلت ویندوزی در CES 2017 از سوی سامسونگ

احتمال عرضه ۲ تبلت ویندوزی در CES 2017 از سوی سامسونگ

سامسونگ قرار است دو تبلت جدید ویندوزی را به نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس بیاورد. یکی از این تبلت‌ها با نام SM-W720 نسخه به‌روز شده‌ای از تبلت ویندوزی Galaxy TabPro S (SM-W700) خواهد بود.
۱۳۹۵/۱۰/۱۱

اگر از دوستداران سیستم عامل ویندوز و همچنین شرکت سامسونگ باشید احتمالا شما هم دلتان برای تبلت‌های ویندوزی سامسونگ تنگ شده است. خبر خوش برای شما اینکه این شرکت کره‌ای قرار است به این بازار برگردد.

بر اساس گفته‌های منابع نزدیک به سامسونگ، این شرکت کره‌ای قرار است دو تبلت جدید ویندوزی را به نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس بیاورد. یکی از این تبلت‌ها با نام SM-W720 نسخه به‌روز شده‌ای از تبلت ویندوزی موفق سامسونگ در سال گذشته، یعنی Galaxy TabPro S (SM-W700)، خواهد بود.

image

سال گذشته شرکت سامسونگ Galaxy TabPro S را برای رقابت با سرفیس پرو 4 مایکروسافت به بازار عرضه کرد. این تبلت زیبای ۱۲ اینچی از صفحه نمایشی با رزولوشن 1440p، پردازنده کم مصرف Core M اینتل، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه SSD برخوردار بود. اینطور که به نظر می‌رسد تبلت W720 یک نسخه به‌روز شده از همین تبلت خواهد بود. هر چند هنوز مشخص نیست این شرکت قصد ارتقای کدام بخش از این تبلت را دارد.

تبلت دومی که شاهد آن خواهیم بود با شماره مدل SM-W620 معرفی خواهد بود. اگر بخواهیم بر اساس مدل شماره گذاری سامسونگ مشخصات این تبلت را قضاوت کنیم، احتمالا با یک تبلت کوچک‌تر یا ضعیف‌تر نسبت به SM-W720 روبرو هستیم.

بعید است سامسونگ تا زمان آغاز نمایشگاه اطلاعات رسمی‌ای در این باره ارائه کند. همچنین با توجه به اینکه سامسونگ معمولا معرفی محصولات همراه قدرتمند خود مانند تبلت یا گوشی را در نمایشگاه بارسلون انجام می‌دهد نمی‌توان انتظار زیادی از آن داشت. نمایشگاه CES برای سامسونگ معمولا محلی برای معرفی لوازم خانگی و برقی مانند اسپیکرها، دستگاه‌های پخش، تلویزیون‌ها و تکنولوژی‌های جدید مرتبط خواهد بود.

شما منتظر معرفی چه محصولاتی از سامسونگ در نمایشگاه پیش‌روی CES 2017 هستید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Emilia

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
این همیشه نوت 7 هم شاملش میشه؟!
این کار سامسونگ چون با ویندوز کار میکنه از بقیه کاراش جداست

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
مثل همیشه عالی