خانهاخبار
بازی سوپر ماریو به اندروید می‌آید

بازی سوپر ماریو به اندروید می‌آید

بازی محبوب سوپر ماریو ران، که دو هفته پیش برای آی‌اواس منتشر شده بود، اکنون به گوگل پلی استور اضافه شده است و کاربران اندرویدی برای دریافت آن می‌توانند پیش ثبت نام کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۱۰

برای کاربران اندرویدی عاشق سوپر ماریو شاید هیچ خبری مایوس‌کننده‌تر از این نبود که این بازی فقط برای سیستم عامل رقیب، یعنی آی‌او‌اس، منتشر شد. اما حالا خبر خوشی برای این کاربران داریم: سوپر ماریو به زودی برای اندروید هم منتشر می‌شود.
بازی سوپر ماریو ران، که در نزدیکی تعطیلات سال نو برای آی‌او‌اس منتشر شده بود، توانست چندین رکورد دانلود و رشد را جابجا کند. حالا می‌توانید این بازی را در پلی استور گوگل نیز پیدا کنید. البته این بازی هنوز برای دانلود عرضه نشده و تنها گزینه موجود برای شما پیش ثبت‌ نام است. همچنین هیچ تاریخی از عرضه این بازی ذکر نشده است و برای عرضه آن تنها باید صبر کنیم.

image

بازی سوپر ماریو ران اواسط ماه دسامبر برای آی‌او‌اس منتشر شد. این بازی، که عنوان اولین بازی موبایلی نینتندو را یدک می‌کشد، بخاطر هواداران زیادش به سرعت در اکثر نقاط جهان تبدیل به بیشترین بازی دانلودشده از اپ استور شد.
بعد از عرضه همگانی مشخص شد این بازی به نسبت دیگر بازی‌های موبایل قیمت بسیار بالایی دارد و شما باید بعد از بازی کردن سه مرحله اول ۱۰ دلار برای باز کردن بقیه بازی بپردازید، هرچند این قیمت بالا هم مانع رشد این بازی نشد و همچنان در لیست محبوب‌ها باقی ماند.

با توجه به اینکه کاربران اندرویدی نسبت به کاربران آی‌اواس تمایل کمتری به پرداخت پول نشان می‌دهند، احتمال تغییر قیمت یا رویه نینتندو برای عرضه این بازی وجود دارد.

باید منتظر بمانیم و ببینیم عکس‌العمل اندرویدی‌ها به این بازی چیست. شما حاضرید برای بازی‌ای که مدام به اینترنت وصل است و حجم شما را هم مصرف می‌کند ۱۰ دلار بپردازید؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

احسان

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
3 میلیون دادی کنسول بازی خریدی. پلی استیشن 4 ک یک میلیونه بازیاشم بهتره :)))))

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
حیف یه سنت که برای این بازی بدی خیلیم دلت خوشه باختر اصل که ده دلار را خرج این بازی کردی بیشتر بازیها که تو اندرویدن رایگانن اما نسخه اپلیشون باید گیفت کارت بخری و بعد اون بازی را با قیمت زیاد بخری پس زیاد خوشحال نباش اپل یه عمریه کاربرانش را استسمار کرده این ده دلارم از جیبت رفته

f_sense

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
اگه واس اندروید میخای که هنوز نیومده داداش

danial

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
معلومه که نه

محسن

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
آقا چرا دانلود نمیشه؟