خانهاخبار
پرطرفدار‌ترین موضوعات جستجو شده گوگل در سال 2016

پرطرفدار‌ترین موضوعات جستجو شده گوگل در سال 2016

با ما همراه باشید تا ببینید بیشترین جستجو در گوگل مربوط به کدام موضوع بوده است و کدام خبرها مهم‌ترین عناوین سرچ در گوگل بوده‌اند.
۱۳۹۵/۱۰/۹

image

 

تنها یک روز دیگر به پایان سال 2016 میلادی مانده است. سالی که پر از اتفاق‌های مهم در دنیا بود. از معرفی بازی جنجالی Pokémon Go تا انتخابات ریاست جمهوری امریکا.

بازی جنجالی Pokémon Go بیشترین جستجو را در گوگل داشته است. این بازی در مدت کوتاهی توانست دنیای بازی‌های موبایلی را معطوف به خود کند. پوکمون گو با استفاده از واقعیت افزوده «پوکمون» هایی را در گوشه و کنار دنیای واقعی قرار داده که باید با گوشی خود شکارشان کنید. این بازی توانست به‌راحتی 10 میلیون دلار درآمد زایی کند.

Apple طرفداران بسیاری در سراسر دنیا دارد و طبیعی است که هرساله کاربران منتظر رونمایی از آخرین و جدیدترین گوشی‌ این شرکت هستند. کلمه iPhone 7 دومین و محبوب‌ترین کلمه در موتور جستجوی گوگل بوده است.

نام یکی از دو نامزد اصلی انتخابات امریکا هم در بین بیشترین کلمات جستجو شده در گوگل به چشم می‌خورد. سومین کلمه در بین بیشترین کلمات جستجو شده Donald Trump است. لیست بیشترین کلمات سرچ شده دیگر در گوگل به شرح زیر است:

در بخش اخبار نیز بیشترین موضوعات خبری در مورد انتخابات امریکا بوده است و خبرهای المپیک مقام دوم را داشته است.

اما موضوعات جذاب در بخش تکنولوژی به ترتیب شامل آیفون 7، گوشی هوشمند Freedom 251(گوشی 4 دلاری هندی)، iPhone SE،iPhone 6s و Google Pixel است. Galaxy S7، iPhone 7Plus، Note 7، Nintendo Switch و Samsung J7 نیز مقام‌های ششم تا دهم بیشترین جستجو را کسب کرده‌اند.

طبیعی است که در بخش موضوعات ورزشی، مهمترین رویداد ورزشی سال یعنی  Rio Olympics بیشترین جستجو را داشته باشد.

علاقه‌مندان به فیلم،  بیشتر نام فیلم Deadpool را در گوگل سرچ کرده‌اند. فیلم‌های Suicide Squad و The Revenant نیز بعد از آن، بیشترین جستجو را داشته‌اند.

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

earl

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
چی هست ؟ ?

مجتبی

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
اینا همه دست کاری شدس مخصوصا سرچ های فارسی

Mohammad saleh

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
وااااى
تو بخش فيلم the conjuring 1&2 عاااااليه
توصيه ميكنم علاقه مندان به ژانر وحشت حتمن اين فيلم رو ببينند

Arash

۱۳۹۵/۱۰/۹
بیشترین کلمه ای هم که تو گوگل توسط ایرانیا جستجو شده هم معلومه چی هست.

sink

۱۳۹۵/۱۰/۹
خداروشکر درمورد بخش فارسی‌ حرفی نزدین !!! خخخخخخخ