خانهاخبار
بهترین عکس‌های اینستاگرامی شما در سال ۲۰۱۶

بهترین عکس‌های اینستاگرامی شما در سال ۲۰۱۶

توسط این آموزش می‌توانید یک کلاژ ۹ تایی از محبوب‌ترین عکس‌هایی را که در سال ۲۰۱۶ منتشر کرده‌اید ببینید.
۱۳۹۵/۱۰/۸

شبکه اجتماعی اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه به اشتراک‌گذاری عکس محسوب می‌شود. اینستاگرام در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد و به عنوان پرکاربرترین شبکه‌ها در کنار تلگرام و واتس‌اپ قرار می‌گیرد.

حالا که به پایان سال ۲۰۱۶ میلادی رسیدیم شاید خیلی از افراد تمایل داشته باشند نگاهی به فعالیت یک ساله خود در اینستاگرام بکنند. نگاهی به عکس‌های محبوب شما در یک سال گذشته و مرور خاطراتی که با آن‌ها ساخته‌اید می‌تواند کار جذابی باشد و به شما حس خوبی بدهد.

البته پیدا کردن عکس‌های محبوب شما مخصوصا برای افراد مشهور و کسانی که تعداد لایک و فالور بالایی دارند یا به شکل مرتب در اینستاگرام عکس منتشر می‌کنند کار بسیار سخت و وقت‌گیری است. علاوه بر این هنگامی که عکس‌های محبوب خود را جدا کردید ساخت یک عکس چندتایی یا کلاژ از عکس‌هایی که قبلا منتشر کرده‌اید نیز کار راحتی نیست.

برای ساخت یک کلاژ زیبا از ۹ عکس محبوب شما در اینستاگرام البته می‌توانید از ابزارها و سایت‌های متفرقه استفاده کنید تا کار شما را به راحتی هرچه تمام‌تر انجام بدهند. البته اینکه چرا اکثر سایت‌های این چنینی به عدد ۹ علاقه دارند احتمالا به ساختار اصلی مربعی اینستاگرام و راحتی ساخت ۳ ردیف و ۳ ستون برای جا دادن عکس‌ها بر می‌گردد.

با استفاده از راهنمای زیر می‌توانید یک کلاژ ۹ تایی از محبوب‌ترین عکس‌های خود در سال ۲۰۱۶ ساخته و در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید:

۱- مطمئن شوید حساب اینستاگرام شما عمومی است

image

سایت‌های متفرقه برای دسترسی به اطلاعات شما و شمارش تعداد لایک‌ها نیاز دارند تا به حساب شما دسترسی داشته باشند. اگر اکانت شما شخصی است و قفل دارد، قبل از هر کاری مطمئن شوید که آن را به حالت عمومی در آورده‌اید.

۲- به سایت 2016 Best Nine بروید

image

یکی از بهترین سایت‌ها برای محاسبه محبوب‌ترین عکس‌های شما 2016 Best Nine است که کاربری بسیار آسانی دارد.

۳- نام کاربری خود را وارد کنید

image

در نوار Instagram ID نام کاربری خودتان (یا حتی دیگر افرادی که دوست دارید) را بنویسید و دکمه Get را بزنید تا فرآیند ساخت کلاژ آغاز شود. بسته به شلوغی یا خلوتی سایت ممکن است تا ۱۰ دقیقه این کار طول بکشد.

۴- پایان

image

عکس شما آماده است و می‌توانید آن را ذخیره یا در شبکه‌های اجتماعی منتشر کنید. استفاده از هشتگ #2016bestnine را برای انتشار این عکس فراموش نکنید تا دیگران نیز بتوانند به راحتی عکس‌های محبوب شما را پیدا کنند.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Hossein

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
من خواهش میکنم میشه به من جواب بدید؟اسم اون بازی ماشینی که تو ردیف وسط هست...اسم نسخه ی قدیمشو میخواستم بدونم خیلی برام مهمه.اگه ممکنه جواب منو بدید...ممنون