خانهاخبار
احتمال عرضه گلکسی اس 8 با S Pen

احتمال عرضه گلکسی اس 8 با S Pen

سامسونگ به پرچمدار بعدی سر اس نیز ویژگی‌های نرم‌افزاری S Pen اضافه می‎کند. به این ترتیب خریداران Galaxy S8 می‌توانند همچون گلکسی نوت از قلم دیجیتالی استفاده کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۸

image

 

در 6 سال گذشته تنها گوشی‌های سری نوت سامسونگ مجهز به قلم دیجیتال S Pen بوده‌اند؛ چیزی که بسیاری از کاربران را عاشق کار با گلکسی نوت‌ها کرده است. پس از اتفاقی که برای نوت 7 افتاد سامسونگ سعی کرد تا Galaxy S7 edge را به عنوان جایگزین معرفی کند اما هرچقدر هم که S7 خوب باشد فاقد S Pen است و نمی‌تواند جای خالی آن را پر کند.

اگر شایعات به گوشی رسیده صحت داشته باشد این امکان وجود دارد که Galaxy S8 اولین مدل از این سری باشد که با S Pen به بازار می‌آید. اگرچه فعلا در مورد صحت این خبر باید شک کرد ولی زمزمه‌های پایان عمر سری گلکسی نوت و توقف خط تولید آنها را به یاد داریم که در شلوغی انفجارهای نوت 7 منتشر شد.

البته اینطور که گفته می‎شود S Pen گلکسی اس 8 مثل سری نوت درون دستگاه قرار نمی‌گیرد بلکه به همراه دستگاه به فروش می‌رسد. از این حرف می‌توان اینطور برداشت کرد که Galaxy S8 ویژگی‌های نرم‌افزاری S Pen را با خود به همراه دارد و می‎شود با داشتن ان از قلم دیجیتالی نیز استفاده کرد.

شما از اضافه شدن S Pen و ویژگی‌های آن به گلکسی اس 8 چقدر استقبال می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

سجاد

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
http://www.gsm.ir/techRevs/show/33738/%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C-%D8%AA%D8%AE%D8%B5%D8%B5%DB%8C-Huawei-Honor-8%D8%9B-%D9%BE%D8%B1%DB%8C-%D8%AF%D8%B1%DB%8C%D8%A7%DB%8C%DB%8C/

Amin

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
نه داداش آیفون که نیست ، سامسونگ فوقش دو سال از گوشی حمایت میکنه و آپدیت میده براش ، بعدش تقریبا از رده خارج میشه .

Benyamin007

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
نه دوست عزیز احتمال اینکه اندروید برای گوشیت بیاد در حده صفره

محمدرضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
نه اصلا موافق نیستم چون نوت زیر سوال میره نوت همیشه باید تک باشه اگر این کارو کنه به شرکت خودش ضرر میزنه

mohammad hosein

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
به نظر من که اگر s pen نداشته باشه بهتره اما چند ماه بعد عرضه S8 سری note 8 روبسازن اونم طوری که دیگه منفجر نشه البته اگر s pen رو روی S8 گذاشتن بیرون نباشه خیلی بهتره