خانهاخبار
صفحه نمایش دوم v20، کوچک و کاربردی

صفحه نمایش دوم v20، کوچک و کاربردی

قابلیت پرطرفدار صفحه‌نمایش دوم که برای اولین بار در ال‌جی V10 معرفی شد در V20 خوانایی بهتری دارد. این نمایشگر کوچک که در بالای صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته نسبت به V10 دو برابر روشن‌تر و اندازه فونت آن ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده است.
۱۳۹۵/۱۰/۸

صفحه‌نمایش گوشی‌های امروزی نسبت به قبل تقریبا بدون تغییر مانده است و در بیشتر مواقع تنها سایز و میزان روشنایی آن در هر گوشی  متفاوت است. با این حال امسال شرکت‌های مختلفی سعی کردند قابلیت‌های این عضو مهم گوشی را ارتقا بخشند. در این میان بعضی کاربردی و بعضی صرفا جهت زیبایی بودند. از نمونه‌های کاربردی امسال گوشی v20 بود که با وجود نمایشگر دوم توانست به خوبی قابلیت جدید را در کنار حفظ کیفیت و کاربری بالا در اختیار مشتری بگذارد.

 این نمایشگر یکی از مشخصه‌های بارز سری V است که ال‌جی بالای نمایشگر اولی قرار داده است. نمایشگر اصلی V20 در مقایسه با V10 تغییری خاصی نداشته و همان ۵٫۷ اینچی است که رزولوشن ۲۵۶۰×۱۴۴۰ پیکسل را ارائه می‌دهد. این نمایشگر، مثل سایر نمایشگرهای گوشی‌های رده‌بالای ال‌جی، از فناوری IPS استفاده می‌کند؛ فناوری معروفی که زوایای دید و کیفیت رنگ‌های تولیدشده را بهبود می‌بخشد. ولی تمام جذابیت V20، به نمایشگر دومش باز می‌گردد.

image

قابلیت پرطرفدار صفحه‌نمایش دوم که برای اولین بار در ال‌جی V10 معرفی شد در V20 خوانایی بهتری دارد. این نمایشگر کوچک که در بالای صفحه‌نمایش اصلی قرار گرفته نسبت به V10 دو برابر روشن‌تر و اندازه فونت آن ۵۰ درصد بزرگ‌تر شده است. صفحه‌نمایش دوم به کاربران امکان می‌دهد تا اعلان‌ها و هشدارها را در فضای باز با یک نگاه به راحتی ببینند.

کاربران اکنون می‌توانند به دلیل وجود قابلیت اعلان‌های بسط‌پذیر (Expandable Notifications) روی یک کلید در صفحه‌نمایش دوم ضربه بزنند تا اعلان‌ها بزرگ شود و پیام‌های متنی را بتوان با یک نگاه چک کرد و به سرعت به آنها پاسخ داد یا اطلاعات را به اشتراک گذاشت. با صفحه نمایش دوم به آنچه نیاز دارید به راحتی دسترسی داشته باشید.

image

از صفحه نمایش دوم برای دسترسی راحت به مخاطبان، میانبرها و جا به جایی بین برنامه‌ها استفاده نمایید. با قابلیت جدید پاسخ مستقیم در صفحه نمایش دوم می‌توانید بلافاصله به پیام‌های متنی پاسخ دهید. برای اینکه V20 یک دستگاه شخصی‌تر باشد، قابلیتی انحصاری و متمایز به نام Signature Wallpaper به آن افزوده شده است. قابلیت Signature Wallpaper اولین حرف یک متن که در صفحه نمایش دوم V20 درج می‌شود را تشخیص می‌دهد و مجموعه‌ای از طراحی‌های پس‌زمینه متناسب با حرف، رقم یا نماد اول را به عنوان تصویر پس‌زمینه صفحه قفل گوشی پیشنهاد می‌دهد.

به نظر می‌رسد با وجود این قابلیت دیگر لزومی ندارد وقتتان را برای روشن و خاموش کردن صفحه نمایش گوشی هدر دهید. همچنین نیازی نیست برای هر اعلان از برنامه خارج شده و دوباره برنامه خود را باز کنید. لازم به ذکر است که این نمایشگر مصرف باتری بسیاری پایینی دارد که باعث می‌شود در عین دیدن موارد ذکر شده در مصرف باتری خود برای روشن و خاموش کردن صفحه  نمایش اصلی صرفه‌جویی کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (29 نظر)

آرمان

۱۳۹۶/۱/۲۶
با سلام و خسته نباشی خدمت عزیزان جی اس ام
خودم به شخصه حدود ی سالی میشه اس 7 دارم. و حدو ی دو ماهی میشه وی 20 خریدم ب خدا گوشی خوبیه. خیلی فراتر از انتظاره دوربین عالی صفحه نمایش فوق العاده طراحی زیبا و چشم نواز و از همه مهم تر خاص بودن گوشی
بخدا بخری پشیمون نمیشی چون یه جوری طراحی شده تا دو سال دیگه جوابگو هستش حافظه داخلی 64 قابلیت ارتقا تا دو ترا دو سیم کارت همزمان کواداچ دی سی پی یو 820 کوالام دو صفحه نمایش باطری قابل تعویض هدفون بی نظیر و...... تا استفاده نکردی در مورد هیچ چیزی نظر ندید
با تشکر

ارسی

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
همه دوستانی که پاسخ دادن کاش میتونستن‌جوابمو بخونن.بیشتر حرف من این بود که خبر نباید پوششی برای تبلیغ باشه.متاسفانه این سایت با همه ی نقاط مثبتش و مقالات و خبررسانی های بی نظیرش این نقص رو داره و نقد بهش وارده.تبلیغ رو تو کادر و جای مخصوص خودش باید انجام داد.تو ۴روز وقتی۲۰مقاله از حتی سوکت و سوراخ میکروفن و چیزای ابتدایی این‌گوشی میاد یعنی داره تبلیغ میشه.این سایت حق داره درآمد کسب کنه و تبلئ
یغ جزو اولین‌حقوقشه ولینه تو قالب خبر.
این اولین مشکل دوم هم وقتی g5تو یک سال فقط۵ میلیون میفروشه و آیفون۷ تو ۴ماه بیشتر از ده برابر این مقدار.
مطمینا کیفیت و نوآوری و خیلی نقاط ضعف دیگه داره وگرنه منه خریدار مطمینا جنس بهتر رو میخرم و بخاطر تعصب الکی به خودم ضربه نمیزنم.
اس۷اج قبلیم خراب شد و موقع خرید مجدد میت۹ هم منو وسوسه کرد ولی نمایشگرv20رو ک دیدم حتی لحظه ای بهش فکر نکردم.شما هم نمایشگر اس۷ رو با کل v20مقایسه کنین.یه تنه برنده اس۷ خواهد بود.
علی خان ک از کیفیت ساخت میگین.بزرگترین مشکل الان تو پرچمداران بوت لوپه که تو۴۰%پرچمداراش بعد یه سال وجود داره.ولی انقدر کم فروشه که به چشم نمیاد.اگه تو کل آیفون۷ها فقط یدونه مشکل پیدا بشه خیلی از خبرگذاری ها رو میگیره ولی اخبار الجی اصلا وایرال نمیشه.بوت لوپ و جنس ضعیف بدنه و شکستن خیلی زیاد روکش دوربین و خیلی مشکلات دیگه تو الجی وجود داره.
جدا از کیفیت پایین و بدرنگ داشتن نمایشگر و شکل بچه گانه آیکون ها تو رابط کاربری

نوید

۱۳۹۵/۱۲/۱۲
در جواب آقا مجتبی و بعضی از دوستان
تکنولوژی نسل چهار این گوشی cat12 هستش. فرق این با سایر تکنولوژی ها توی سرعت کار با اینترنت هست که در شرایط مساوی صفحات و دانلود خیلی سریعتر از سایر گوشی ها انجام میشه.

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
آقا عیسی هر وقت با یه گوشی کار نکردی هیچ وقت اظهار نظر نکن ابن برای بار 10000 م بعدشم ما که جی فایو داریم میفهمیم ماژول هاش چقدز کاربردیه مخصوصا اون ماژول کم پلاسش که یه چند ساعتی به باطریش شارژ اضافه میکنه و در مواقع ضروری خیلی خیلی به کار میاد و حتی با دکمه هایی که مخصوص قسمت شاطر عکاسیه حرفه ایه با ادن دوربین خیلی خیلی فوق العادش خیلی. به کار میاد و به کاربرا تو گرفتن عکس های عالی و حرفه ای کمک میکنه و از موتورولا هم خیلی خیلی بهتر عمل کرده و در نتیجه در مقایسه با گوشی های دیگه از وجود این طراحی خیلی خیلی خاص ترش کرده باید باهاش کار کنی تا بفهمی من چی میگم و در آهر اون ماژول بنگ اند الوفسنش که قابلیت پخش صدای 32 بیتی رو داره و خیلی کار آمده و اون کم 360 درجه با فیلمبرداری فول اچ دی بازم برات بگم لطفا قبل از هر اظهار نظری که متأسفانه عادت بد خیلی از ما ایرانی هاس برین ققط و فقط چند دقیقه مطالعه کنین و بعد بیاین اینجا اظهار نظر کنین

کریم

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
اتفاقا در حال حاضر آی پی اس ها از امولد خیلی خیلی بهترن امولد رنگ هاش خیلی آبی رنگ و اشباع شدس