خانهاخبار
آیا شایعه iPhone 7 سفید به واقعیت می‌پیوندد؟

آیا شایعه iPhone 7 سفید به واقعیت می‌پیوندد؟

پس از چند ماه سکوت، دوباره این شایعه بر سر زبان‌ها افتاده که اپل ممکن است سال آینده آیفون‌های خود را با رنگ سفید یا Jet White به بازار بفرستد.
۱۳۹۵/۱۰/۸

پس از استقبال کاربران از رنگ Jet Black آیفون 7 و آیفون 7 پلاس این شایعه مطرح شد که ممکن است اپل پیش از معرفی آیفون‌های 2017 از رنگ سفید آیفون 7 و آیفون 7 پلاس با نام Jet White، یا هر نام دیگری، رونمایی کند. با اینکه شنیدن این خبر کاربران اپل را به وجد آورد ولی صحت آن با تردید مواجه شد، زیرا اپل هیچ‌گاه رنگ جدید محصولات خود را در میانه فصل معرفی نکرده است.

امروز تصاویری از آیفون 7 پلاس سفید رنگ در اینترنت منتشر شده است که تصور ما را، نسبت به آنچه ممکن است در آینده دور یا نزدیک ببینیم، روشن می‌کند. اگرچه در نگاه اول این دستگاه واقعی به نظر می‌رسد، با کمی دقت می‌شود به تقلبی بودن آن پی برد.

image

رنگ Jet Black آیفون 7 با اینکه بسیار جذاب است، خیلی زود روی آن خش می‌افتد؛ مشکلی که در رنگ سفید براق به چشم نخواهد آمد. در حال حاضر آیفون‌های فعلی اپل در 5 رنگ سیاه، نقره‌ای، طلایی، صورتی و سیاه براق در بازار به فروش می‌رسند که اپل قادر نیست همیشه موجودی آنها را تامین کند؛ به همین دلیل اضافه شدن رنگ ششم دردسر بیشتری برای این شرکت به وجود می‌آورد. ولی این احتمال وجود دارد اپل در دهمین سالگرد تولد آیفون رنگ سفید پرطرفدار را به آیفون‌ها اضافه کند.

شما فکر می‌کنید احتمال اضافه شدن رنگ سفید براق به آیفون‌های بعدی اپل چقدر است؟ اگر شاهد عرضه iPhone 7s با رنگ سفید باشیم، تمایلی به خرید آن دارید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیرحسین

۱۳۹۵/۱۰/۸
البته حضور رنگ جدید وسط دوره چیز جدیدی نیست و یه بار در مورد آیفون 4 پیش اومده. آیفون 4 توو ژوئن ۲۰۱۰ عرضه شد ولی رنگ سفیدش توو آوریل ۲۰۱۱.

Yasin

۱۳۹۵/۱۰/۸
امير علي جان يكم تحقيق كن بعد نظر بده لازم نيس در مورد چيزي نمي دوني نظر بدي همين حرفت معلوم شده كه شما واقعا استاد هستين به پا ندزدنت

امیرعلی?

۱۳۹۵/۱۰/۸
شاید از لحاظ فیزیکی زیبا باشن ولی داخلش داغونه بدرد نمیخوره

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
من ایفون را دوست ندارم اما اگه گوشیهاشرو رنگ سفید براق خیلی زیبا میشن