خانهاخبار
اولین رندرهای LG G6 فاش شد

اولین رندرهای LG G6 فاش شد

ال جی در تدارک معرفی ششمین پرچمدار سری G خود است و تلاش می‌کند با زودتر معرفی کردن آن گوی سبقت را از سامسونگ برباید. حالا به لطف یک منبع مطمئن اولین رندهای جی 6 فاش شده است که در ادامه مطلب می‌توانید آنها را مشاهده کنید.
۱۳۹۵/۱۰/۷

چند سالی است که ال‌جی شمشیر خود را برای سامسونگ از رو بسته است و سعی می‌کند با تغییر زمان رونمایی از پرچمدارانش تا حد ممکن با طوفان خبری شرکت رقیب مقابله کند. معمولا رسم بر این است که سامسونگ زودتر از ال‌جی پرچمدارانش را به کاربران معرفی کند، ولی به نظر می‌رسد امسال این شرایط عوض شود. از آنجا که شایعات از تعویق عرضه Galaxy S8 تا ماه آوریل خبر می‌دهند، ال‌جی می‌خواهد G6 را در ماه فوریه معرفی کند و در مارس به بازار بفرستد.

امروز اکانت توییتر @ShaiMizrachi، که سابقه خوبی در افشای اطلاعات گوشی‌های قبلی ال‌جی دارد، اولین رندرهای LG G6 را منتشر کرده است. در این رندها طراحی G6 مشابه G5 نشان داده شده است که در پشت دستگاه نیز دو لنز دوربین و اسکنر اثر انگشت جای گرفته.

image

سال گذشته الجی تلاش زیادی کرد تا با تکیه بر ماژولار بودن G5 به فروش بالایی دست یابد، اما چنین نشد و به همین دلیل ماژولار بودن G6 در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

انتظار داریم LG G6 نمایشگر 5.3 یا 5.5 اینچی با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل، پردازنده اسنپدراگون 821 یا 835 و 6 گیگابایت حافظه رم در اختیار داشته باشد و با بدنه تمام‌فلزی به بازار بیاید.

به نظر شما طراحی نهایی G6 مشابه G5 خواهد بود یا ال‌جی کلا طراحی و ظاهر متفاوتی برای آن انتخاب می‌کند؟

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (24 نظر)

amir55566

۱۳۹۵/۱۰/۸
بنظر من طراحی دو تاش زیباست من خودم جی5 داشتم فروختم چون ادم گوشی بازی هستم کلا ولی در اصل گوشیه عااالی بود و اقای سیدی لطفا بگید ال جی ویبیست چه قابلیت های مخفی دارد چون من این گوشی رو دیروز خریدم وطرف هم از اشناهام بود گفتش یه قابلیت هایی مخفی داره منم خیلی کنجکاو شدم بدونم گوشی رو زیرو رو کردم پیدا نشد

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
من نزدیک 2 ماه هست که G5 دارم ، گوشی قبلیم آیفون بود و قبل از اون از سری نوت سامسونگ استفاده میکردم و کاملا هم راضی بودم از نوت.اما متاسفانه نوت من در اوج خداحافظی کرد و ناگهانی سوخت . مدتی آیفون داشتم که به نظرم متفاوت تر و خاص تر از سایر گوشی های بازار هست اما من شخصا با محدودیت های اپل احساس رضایت از گوشی نداشتم.
جا داره که بگم از نظر من هیچ برندی با کیفیت تر و خوش ساخت تر از اپل وجود نداره.ام آیفون نمیتونست به نیاز من از گوشی پاسخ درستی بده.
با تحقیق و مطالعه G5 رو انتخاب کردم و باید بگم کاملا راضی هستم دوستان.
ظاهر گوشی کاملا سلیقه ای هست و به نظر من آیفون زیبا تر از سایر برند هاست اما جی 5 اصلا زشت نیست بلکه از نظر من طراحی ساده ، خوب ، کاربردی و شسته رفته ای داره.
کیفیت دوربینش واقعا بی نظیره و میتونه با همه ی گوشی ها رقابت کنه و به هیچ وجه نا امیدتون نمیکنه و شک ندارم اگر باهاش کار کنید از کیفیت بالاش شگفت زده میشید.
دوربین دوم گوشی هم که 135 درجه میگیره ( فیش آی ) برای عکاسی از مناظر و طبیعت و عکاسی معماری واقعا عالیه
عملکرد بی نقص و عالی سنسور اثر انگشت هم نکته خوبیه
عمر باطری عالی نیست اما بدم نیست
میتونید با استفاده نرمال و رو به زیاد یک روز کامل ازش استفاده کنید اما نکته مثبتش سرعت شارژ عالیشه
تو مدت کمتر از یک ساعت بطور کامل شارژ میشه
جنس بدنه خوبه و حس فلز رو خوب منتقل میکنه
تنها ایرادی که به نظر من داره و نسبت به رقبا حرفی واسه گفتن نداره ضد آب نبودنشه
کاش ماژولار نبود و به جاش ضد آب بود.

فرهاد

۱۳۹۵/۱۰/۸
داداش من تقریبا میتونم بگم اکثر گوشی ها رو باهاشون کار کردم، بررسی ها روی کاغذه و گاها هم سلیقه ای هست، ولی میخوام بگم تجربه چیز دیگه ای هس ولی بهتره بری سراغ برندهای جدیدتر و اونا رو تجربه کنی ولی در کل ال جی گوشیهاش سگ جون هستن و عمر مفیدشون طولانی هس، این تجربه منه و به نظر همه محترمه

پیام

۱۳۹۵/۱۰/۸
اتفاقا جی فایو کاملا فلزیه و اتفاقا حس فلزیو به آدم القا میکنه و اتفاقا من واقعا واقع بینانه حرف زدم خیلی م جی فایو فروشش عالی بود اگه شما بخواین رو یوتیوب و بقیه ی سایت حساب باز کنیم که هیچی دیگه و در ضمن اس 7 ادج و اس 7 فروشش خیلی کم تر از اس 6 ادج و اس 6 ادج پلاسه صداشو در نیاوردن

علیرضا

۱۳۹۵/۱۰/۸
پیام من نگفتم زشته ، از نزدیک هم چند بار دیدمش و باهاش کارکردم باهاش ، خیلیم گوشیه خوبیه و تو مقایسه ای ک کردم حتی از اس ۷ بهتر بود دوربینش ،فقط طراحی این گوشی عامیانه نیست و باب سلیقه همه نیست ، الجی باید مثل سامسونگـو اپل و سایر شرکتها تو سال ۲۰۱۷ بفکر صفحه نمایش بدون حاشیه باشه ، هوش مصنوعی ، اثر انگشت اپتیکی ، باشه ، همونجوری که میخواد حسگر انبیه چشم رو جی ۶ بزاره از این ویژگی ها هم استفاده کنه تا گوشی متفاوتی نسبت به جی ۵ بشه ، درباره فروش کم جی ۵ هم کافیه یه سرچ تو گوگل بزنید . من خودم V10 داشتم و الجی رو دوست دارم ولی باید واقع بین بود .V20 خوبه طراحیش ولی جی ۵ زیاد خوب نبود مخصوصا جنس بدنه که احساس فلز منتقل نمیکنه