خانهاخبار
احتمال 8 گیگابایتی شدن Galaxy S8

احتمال 8 گیگابایتی شدن Galaxy S8

خبرهایی در رابطه با گلکسی اس 8 سامسونگ به گوش می‌رسد که ممکن است به جای 6 گیگابایت مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم باشد.
۱۳۹۵/۱۰/۶
image

در مدت زمانی که منتظر معرفی پرچمداران اصلی بازار هستیم شایعات زیادی می‌آیند و می‌روند که نباید به همه آنها توجه کرد اما بعضی از این خبرها، حتی اگر دور از انتظار باشند، آنچنان جذاب‌اند که نمی‌شود به سادگی از کنارشان گذشت.

از چین خبر می‌رسد Galaxy S8 سامسونگ قرار است مجهز به 8 گیگابایت حافظه رم شود درحالی که پیش‌تر صحبت از حافظه رم 6 گیگابایتی برای این دستگاه بود. متاسفانه جزئیات بیشتری درباره این موضوع منتشر نشده است، اما اگر این شایعه به واقعیت بپیوندد سروصدای زیادی به راه خواهد انداخت.

همچنین ادعا شده است پرچمدار بعدی سامسونگ از پردازنده 10 نانومتری اگزینوس بهره می‌برد که احتمالا مدل 8895 خواهد برد، البته برای مدل‌های آمریکا و چین پردازنده اسنپ‌دراگون 835 جایگزین آن می‏‌شود.

انتظار داریم Galaxy S8 ماه آوریل در دو مدل 5 و 6 اینچی طی مراسمی در نیویورک معرفی شوند؛ گوشی‌هایی که می‌آیند تا تلخی نوت 7 را از خاطره کاربران پاک کنند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (36 نظر)

rs76

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
@سینا
داداش نشستی خونه داری از اینترنت تحقیق میکنی خ
برو تعمیرگاه ببین چخبر سامسونگ از 10تا گوشی که میفروشه 6تاش خرابه
برو ببین اقا ضرر نمیکنی هیچ برندی اینقدر خرابی نداره

arshia

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
چقدر متین و متشخص و در عین حال طرفدار سامسونگ!
یاد بگیرین...همه اینطوری حرف بزنین ،هم طرفداریتونو میکنین و هم مورد احترام بقیه هستین

mohammad hosein

۱۳۹۵/۱۰/۱۲
من زیاد نظری ندارم فقط از اونجایی که از طرف دارای دو آتیشه ی سامسونگ هستم امید وارم در نهایت محصولی در بیاد که بقیه برندها فکر این باشن که بعد از اون بهترین گوشی رو بسازن اما درمورد این حرفای تندی که شما (اونم دوماه مونده به معرفی این گوشی) میزنید باید بگم که برندی مثل سامسونگ که بخاطر مشکلات نوت7 محبوبیتش روتا حدی از دست داده بایدم سعی کنه این قدر گوشی رو قدرتمند بسازه شاید اگر نوت7 منفجر نمی شد سامسونگ به رم 6گیگابایت راضی میشد درضمن حرفای شما طوریه که انگار منفجر شدن نوت7 فاجعه تروریستی بوده و سامسونگ عمدا توباطری یه مشکلی انداخته که منفجر بشه

ali

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
الكي نگم چيه برو توي هر سايتي دلت ميخواد بزن ايفون ٦ اس همه رو شكست داده چه برسه به ايفون ٧

محمد رضا

۱۳۹۵/۱۰/۱۱
آقا سینا راست میگه cpu که دیگه تقلید نداره!!