خانهاخبار
منتظر بازی های موبایلی جدید نینتندو باشید!

منتظر بازی های موبایلی جدید نینتندو باشید!

محبوبیت روزافزون بازی‌های کلاسیک روی پلتفرم‌های موبایل باعث شده تا نینتندو نیز تصمیم بگیرد در سال 2017 حداقل دو بازی جدید منتشر کند.
۱۳۹۵/۱۰/۷
image

بازی Super Mario Run با استقبال خوب کاربران iOS مواجه شده است: این بازی تاکنون 50 میلیون بار دانلود شده است. از طرف دیگر می‌دانیم که بازی Pokemon Go نیز در ماه‌های اخیر با استقبال عالی کاربران روبه‌رو شده است. با توجه به محبوبیت روزافزون بازی‌های کلاسیک روی پلتفرم‌های موبایل، نینتندو گفته که در سال 2017 نیز حداقل دو بازی جدید منتشر می‌کند.

رئیس این شرکت اعلام کرده که به دنبال پایداری بیشتر روی پلتفرم‌های موبایل هستند و از طرف دیگر نیز می‌خواهند توجه زیادی معطوف نسل جدید کنسول بازی‌شان، Nintendo Swith، کنند. انتظار می رود که دو بازی Fire Emblem و Animal Crossing سال آینده منتشر شوند، اما ممکن است بازی سومی هم به این دو اضافه شود.

نینتندو انتظار دارد Super Mario Run به 100 میلیون دانلود برسد. با توجه به اینکه این بازی هنوز برای کاربران اندروید عرضه نشده است، عجیب نیست که به زودی و پس از انتشار برای اندروید رکورد 100 میلیون دانلود برای بازی ثبت شود. می‌دانیم که تعداد کاربران اندروید از کاربران آی‌اواس خیلی بیشتر است و بعید نیست به زودی رکورد دانلود این بازی از 100 میلیون هم بیشتر شود. پیش‌بینی شما چیست؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)