خانهاخبار
ارائه فيلم‌هایی واضح، با كیفیت وعالی برای اشتراک گذاری با LG V20

ارائه فيلم‌هایی واضح، با كیفیت وعالی برای اشتراک گذاری با LG V20

یکی از تمرکز‌های ال‌جی در تولید V20 روی تجربه کاربری دوربین دستگاه بوده است، و در این راستا امکاناتی را در اختیار کاربر قرار می دهد که ال‌جی را از این نظر در بازار متمایز کرده است.
۱۳۹۵/۱۰/۵

وی 20 در کنار قابلیت‌هایی مثل فوکوس خودکار هیبریدی، نقطه رأس فوکوس، فوکوس دنبال‌کننده و زوم کشویی، ال‌جی قابلیت تصویربرداری از سوژه‌های متحرک را نیز ارتقا داده است و با نسخه دوم ظبط بدون لرزش را روی گوشی V20 عرضه کرده است.

ال‌جی V20 مجهز به پردازنده اسنپ‌دراگون 820 و پردازشگر X12 LTE است.این سخت‌افزار قوی با بهره‌گیری از نسخه دوم ضبط بدون لرزش که از فناوری ثابت سازی تصویر EIS 3.0 بهره می‌گیرد، می‌تواند فیلم‌هایی واضح‌تر و با لرزش کمتری را تصویربرداری ‌کند.  ژیروسکوپ مبتنی بر EIS با کاهش تاخیر تصویر به مدت 50 میلی ثانیه هماهنگی تصویر و ژیروسکوب را بیشتر می‌کند. EIS توسط فناوری تثبیت تصویر دیجیتالی (DIS) کامل می‌شود که کیفیت تصویر را در پردازش اولیه بوسیله تنظیم مکان سوژه در قاب دوربین بهبود می‌بخشد و اعوجاج تصویر بخاطر حرکت شاتر غلطکی (Rolling Shutter) را به حداقل می‌رساند.

image

به علاوه گزینه های مختلف تصویربرداری پرچم‌دار قبلی یعنی G5 نیز در اختیار شما هستند. قابلیت‌های مثل Popout  که تصویر دو لنز عریض و اصلی را با یکدیگر ترکیب می‌کند یا multi-view که با استفاده از آن می‌توانید با تصویر هر 3 لنز عقب و جلوی دستگاه یک کلاژ بسازید. حالت دیگر Snap است که گزینه های متنوعی برای ساخت یک ویدیوی کوتاه 3 تا 60 ثانیه ای با استفاده از دوربین های دستگاه در اختیار شما قرار می دهد و پس از ثبت ویدیو می‌توانید به راحتی آن را در شبکه‌های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید.

از دیگر گزینه های معمول نیز می توان به قابلیت ثبت اسلوموشن، تایم لپس و اسلوموشن اشاره کرد. دوربین این موبایل همچنین قابلیت ثبت ویدیو را با فیلترهای رنگی خواهد داشت که باعث ثبت تصاویر بسیار جالبی می‌شود.یکی از کاربردی‌ترین ویژگی‌های دیگر دوربینAuto Shot دوربین جلواست که فقط باتشخیص صورت کاربر می تواند بدون هیچ حرکت و یا لمی دکمه ای عکس های سلفی رابدون کوچکترین لرزش و یا تار شدگی ثبت کند.

به علاوه همه این موارد گوشی V20 می‌تواند صدا را با کیفیت 192 کیلوهرتز و نرخ 24 بیت ثبت کند، خصوصیتی که در کنار موارد ذکر شده V20 را از نظر امکانات به بهترین گزینه موجود در بازار برای تصویربرداری بدل می کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

jupiter

۱۳۹۵/۱۰/۸
19 ساله که با انواع و اقسام گوشیهای معتبر کار کردم اما پس از خرید v20 فهمیدم لذت گوشی یعنی چی

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۸
تبلیغ برا یه گوشی بی کیفیت

پرهام

۱۳۹۵/۱۰/۵
* ضبط