خانهاخبار
رنگ جدید برای میت 9 هوآوی: obsidian black

رنگ جدید برای میت 9 هوآوی: obsidian black

هوآوی در ماه نوامبر گذشته از پرچمدار سری میت خود رونمایی کرد؛ Huawei Mate 9 که در ماه نوامبر در چند رنگ مختلف رونمایی شد. حالا، سازنده چینی این گوشی یک رنگ جدید نیز برای آن در نظر گرفته است: obsidian black.
۱۳۹۵/۱۰/۶

هوآوی در ماه نوامبر گذشته از پرچمدار سری میت خود رونمایی کرد؛ Huawei Mate 9 که در ماه نوامبر در چند رنگ مختلف رونمایی شد. حالا، سازنده چینی این گوشی یک رنگ جدید نیز برای آن در نظر گرفته است: obsidian black. به جز رنگ این گوشی، مدل جدید هیچ فرقی با سایر نسخه‌های میت 9 ندارد و قیمت آن همانقدر است. این گوشی از امروز، 25 دسامبر در دسترس قرار می‌گیرد.

خوب است بدانید میت 9 هوآوی، نمایشگری 5.9 اینچی با رزولوشن فوا اچ دی دارد و 4 گیگابایت رم در کنار 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. دوربین دوگانه اصلی 20+12 مگاپیکسلی این گوشی در کنار دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی و اندروید 7 که از ابتدا روی میت 9 نصب است، طرفداران زیادی را به سمت پرچمدار هوآوی کشیده است. حالا رنگ جدید نیز دوباره توجه دوستداران این برند را به خود جلب می‌کند و نام میت 9 را برزبان می‌اندازد.

image
image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (7 نظر)

محمد دبیری

۱۳۹۵/۱۲/۱۵
سلام دوست عزیز واقعیتش من دیروز دیدم سایت دیجی کالا این گوشی رو به رنگ مشکی زده بعد از تماس با دیجی کالا گفتن که تماما مشکی هستش و با رنگ خاکستری فرق داره چون پرسیدم گفتن که رنگ خاکستری جلوش مشکیه اما پشتش خاکستریه اما این رنگ مشکی که زدن کاملا و تماما مشکیه D: منم چون قصد خرید داشتم دیدم که واقعا مشکیش اومده و خریداری کردم از سایت دیجی کالا دوستانی که دوست دارن میتونن از دیجی کالا خریداری کنن.
دوستان اگر سوالی داشتن بپرسن تا جایی که میتونم و اطلاع دارم کمکتون میکنم.

aref

۱۳۹۵/۱۰/۲۲
جی اس ام بگو کی این رنگش میاد

mohammad

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
این رنگش هست تو بازار؟

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۶
تو بازار هست از سایت بامیلو هم میتونید بخرید

mohammad

۱۳۹۵/۱۰/۶
من این گوشیو میخوام اگه کسی سراغ داره بهم ادرس بده واقعا مشتریشم