خانهاخبار
Xperia XZ پرفروش‌ترین پرچم‌دار نیمه دوم سال 2016 شد

Xperia XZ پرفروش‌ترین پرچم‌دار نیمه دوم سال 2016 شد

پس از توقف تولید و جمع‌آوری نوت 7، بازار برای پرچم‌داران سایر شرکت‌ها داغ‌تر شد و در این رقابت پرچم‌دار سونی توانسته است بر سایر گوشی‌ها پیروز شود.
۱۳۹۵/۱۰/۵

چند روز پیش در خبری به اطلاعتان رساندیم که با وجود جمع‌آوری 90 درصدی گوشی‌های فروخته‌شده گلکسی نوت7، تعداد نوت7های فعال از مجموع دستگاه‌های فعال LG V20 و OnePlus 3T بیشتر است. آماری که بر اساس آن این نتیجه‌گیری انجام شده بود، اطلاعات دیگری نیز داشت که باب میل طرفداران سونی است.

image

طبق آماری که وب‌سایت Apteligent منتشر کرده است، سونی اکسپریا ایکس‌زد در بین پرچم‌دارانی که در نیمه دوم سال 2016 به بازار عرضه شده‌اند برترین گوشی از نظر فروش و محبوبیت بوده است. Xperia XZ برای به‌دست آوردن چنین رتبه‌ای توانسته از پیکسل‌های گوگل، Moto Z پرچم‌دار ماژولار موتورولا، V20 نسل دوم سری محبوب V ال‌جی، OnePlus 3T غول‌کش چینی و گوشی پرتبلیغات HTC Bolt پیشی بگیرد.

نکته: آمار مربوط به نوت 7 از این نمودار حذف شده است

سونی در سال‌های گذشته با مشکلات زیادی در بخش موبایلش روبرو بوده و چنین دستاوردی مطمئنا برای این شرکت قابل توجه است. آن‌ها توانسته‌اند به موفقیتی دست پیدا کنند که شرکت‌های دیگر (به جز سامسونگ و اپل) در دستیابی به آن ناموفق بوده‌اند. آمار همچنین نشان می‌دهد که پس از جمعه سیاه (Black Friday)، که فروشگاه‌ها محصولاتشان را با تخفیف‌های استثنایی به حراج می‌گذارند، سهم موتو زد از بازار کاهش یافته و از پیکسل‌های گوگل در فروش عقب افتاده است.

اما اگر از دنیای اندروید خارج شویم، به نظر می‌رسد اپل نتوانسته موفقیت فروش آیفون 6 را با آیفون 7 تکرار کند. گرچه آیفون 7 پلاس فروش بهتری از آیفون 6 پلاس داشته، با این حال اختلاف فروش آیفون 6 با آیفون 7 خیلی بیشتر از این‌هاست.

مقایسه فروش آیفون های سال 2014 با آیفون های سال 2016

نظر شما در مورد این آمار چیست؟ آیا این آمار می‌تواند نویدبخش بازگشت شیرین سونی به جدول پرفروش‌های گوشی‌های هوشمند باشد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (92 نظر)

Shony

۱۳۹۸/۱۱/۴
باسلام،دوستان گوشیه سونی اریکسون مک بیلایومنوحدوداسه سالپیش دزدیدن،چون جعبشم پیدانمیکردم بیخیالش شدم،الان جعبشوپیداکردم،اولاچطورمیتونم به گوشیم برسم دوماقیمت این گوشی الان مهمه برام مهمه؟؟ من ازاین گوشیم خیلی راضی بودم ودوسش داشتم،البته همزمان ال جی هم داشتم ودارم ولی سونی یه چیزدیگس،لطفاکمکم کنیدبدونم ازچه راهی میشه پیداش کنم

Maha 77

۱۳۹۶/۱/۲۵
عالییییههههههه

Maha 77

۱۳۹۶/۱/۲۵
من یه ماهه این گوشی رو خریدم مطمئن باشید از هر لحاظ فوق عالیه
بخصوص شارژ دهی باطریش که عالیه
فقط یه مشکلی که هست اینه که تو مشخصاتش نوشته 80درصد شارژ تو نیم ساعت ولی در عمل اینطوری نیست گوشی رو تو 20 درصد بزارید رو شارژ حدود 2ساعت میکشه تا پر بشه من حتی رفتم شارژر uh12 fast هم خریدم ولی بازم فرقی نکرد کسی هست که در این مورد راهنماییم کنه یعنی تنظیماتی داره که باید فعال بشه؟
خاهشا اگه میدونید کمک کنید

Z

۱۳۹۵/۱۰/۲۱
پیکسل گوگل تجربه ای جدید و دارای بهترین دوربین در میان پرچمداران

مرتضی

۱۳۹۵/۱۰/۱۸
OLED QHDاز LCD گرونتره ولی نه خیلی پس نمی شه گفت که XZ از S7 باید خیلی ارزونتر باشه اما اگر بخای توی تعداد بالا در نظر بگیری تفاوت واقعا معلوم میشه