خانهاخبار
رندری جدید از گوشی DTEK70 بلک‌بری

رندری جدید از گوشی DTEK70 بلک‌بری

چیزی به تاریخ رونمایی از گوشی اندرویدی جدید بلک بری نمانده است. به تازگی رندر جدیدی از این گوشی منتشر شده که وجود کیبورد فیزیکی آن را بار دیگر تایید می‌کند.
۱۳۹۵/۱۰/۴

اواسط 2016 بود که گزارش شد بلک‌بری قصد عرضه 3 گوشی جدید اندرویدی با اسم رمز‌های Neon، Argon و Mercury را دارد. دو گوشی اول با نام‌های DTEK50 و DTEK60 اکنون در بازار به فروش می‌رسند و طبق خبرهای رسیده از منابع مختلف سومین گوشی نیز احتمالا در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‎شود.

image

چند هفته پیش تصاویر واقعی این گوشی در اینترنت منتشر شد و حالا رندرهایی فاش شده است که با تصاویر قبلی کاملا مطابقت دارد. همانطور که مدیرعامل بلک‌بری نیز گفته بود، Mercury با کیبورد فیزیکی عرضه می‏‌شود؛ چیزی که در رندر جدید آن نیز قابل مشاهده است. تنها تفاوت موجود میان این رندر و تصاویر قبلی جابه‌جا شدن محل دوربین سلفی در جلو دستگاه است که از سمت چپ به راست رفته.

همچون دو گوشی قبلی بلک‌بری، این گوشی نیز در شرکت TCL ساخته می‏‌شود و ممکن است DTEK70 نام گیرد. در مورد سخت‌افزارهای آن اطلاع زیادی نداریم، ولی شایعات به نمایشگر 4.5 اینچی، پردازنده اسنپ‌دراگون 821 و باتری‌ای با طول عمر 2 روز اشاره کرده‌اند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

امیر رادکیان

۱۳۹۶/۸/۱۹
هر کی استفاده کنه عالیه

امیر رادکیان

۱۳۹۶/۸/۱۹
بهنظر من عالیه ،با بلک کار کنی گوشیه دیگه نمیتونی دس بگیری

amir

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
کیبورد فیزیکی گوشی رو خاص میکنه اگه امکانات قوی هم داشته باشه،خیلی گوشی خوبی در میاد

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۵
خیلی زشته

OMID

۱۳۹۵/۱۰/۵
از بهترین گوشی های بلک بری
فقط بلک بری PRIV