خانهاخبار
گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی از راه می‌رسد

گلکسی اس 8 پلاس با صفحه نمایش 6 اینچی از راه می‌رسد

جدیدترین شایعات از گلکسی S8 حاکی از آن است که نسخه‌ «پلاس» این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی معرفی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۰/۴

به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد کهکشانی جدید خود یعنی گلکسی S8 را در دو نسخه به بازار عرضه کند. در حالی که تایید شده است که اس 8 با صفحه نمایش 5 اینچی روانه بازار خواهد شد، جدیدترین شایعات حکایت از آن دارد که نسخه‌ «پلاس» این گوشی با صفحه نمایش 6 اینچی از نوع AMOLED معرفی خواهد شد. نسخه پلاس و غیر پلاس S8 احتمالا در یک روز معرفی خواهند شد و به غیر از صفحه نمایش، در سایر ویژگی‌ها با هم مشابه خواهند بود. 

پیش از این نیز شایعاتی مبنی بر استفاده سامسونگ از صفحه نمایش خمیده در کهکشانی‌های جدید مطرح شده بود. همچنین گفته می‌شود که اس 8 پلاس بسیار به نوت 7 شباهت خواهد داشت. البته امیدواریم که S8 پلاس لااقل ویژگی منفجر شدن را از نوت 7 به ارث نبرد! 

image

اگر از طرفداران استایلوس هستید، باید بگوییم که اس 8 پلاس احتمالا شما را ناامید خواهد کرد، زیرا گفته می‌شود که این گوشی به استایلوس مجهز نخواهد شد. مجهز نشدن اس 8 پلاس به قلم استایلوس را می‌توان بخشی از استراتژی رقابتی سامسونگ دانست که تا به امروز نیز به خوبی کارساز بوده است. 

آیا به نظر شما گلکسی اس 8 و نسخه پلاس آن می‌توانند تلخی خاطره نوت 7 را برای سامسونگ به شیرینی تبدیل کنند؟

می‌توانید تمام اخبار و اطلاعیه‌های موجود در مورد گلکسی اس 8 را در صفحه اختصاصی این گوشی در جی‌اس‌ام دنبال کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (40 نظر)

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۷
چه ربطی داشت؟؟؟؟
مقاومت و کیفیت ساخت بدنه چه ربطی به خطرناک بودن و انفجار داره!!!!،؟؟؟
نه مثلا پلاستیکی بودن پرچمدار تا ۲۰۱۴ خیلی افتخاره!!!!!!
کیفیت ساخت رو با کیفیت ساخت قیاس کن و افتضاح رو با افتضاح

ارسی

۱۳۹۵/۱۰/۷
سینا خان چرا از رو تعصب و همینجوری یچیزی میگی.
آخه نوت۷ کجا و دو موردی که از آیفون۷ شنیدی کجا؟؟؟؟
میخوای مورد به مورد بگیم@!!!!!!
جوون آمریکایی با شعله ور شدن اس۷اج(متاسفانه گوشی خودم)پاش سوخت و غرامت توپولی از سامسونگ گرفت.عکسهاش هم تو سایت نذاشتن گفتن دلخراشه و آدرسش بود.
دو تا آیفون ۷ اینجا گفتن ترکید که جفتش تو شارژ و رو داشبورد بود و.تو اون شرایط و داشبورد داغ که۱۱۰۰ هم میسوزه.
اونم پیچید چون بحبوحه ی خبرای نوت۷ بود.خودت میدونی حرفت حتی فرار به جلو نیست،گفتی که عریضه خالی نباشه!!!!!!
من عاشق گوشیم هم آیفون دارم هم سامسونگ چون بی شک تو اندروید بهترینه ولی بعضی اشتباهات رو نباید پشت گوش انداخت.مدیران سامسونگ هنوز هر روز عذرخواهی می کنن و از رقبایی مثل الجی کمک میخوان حتی انقد عزت نفس ندارن دلیلشو به مردم محق بگن.
اینم اضافه کنم بنده عاشق گوشیم و سامسونگم دارم علاوه بر آیفون ولی اشتباه بده و باید حذر کرد مخصوصا اگه سامسونگ باشی و تو راس قله ی تکنولوژی

MYi7

۱۳۹۵/۱۰/۵
نوت8 میاد...اما نوت8ااااااا

مصطفی

۱۳۹۵/۱۰/۵
بازم مثل بچه دبستانی ها انشا نویسی کردی و مدرکی نداری. از حرفات معلوم شد که تا حالا از یه کیلومتری نوت رد نشدی چون اونی که تو بهش میگی قلم ضربه ای؛ حتی اگر با فاصله از صفحه گرفته شود توسط گوشی شناسایی میشه و قادر به تشخیص 4096 واحد فشار مستقل است. سامسونگ بیشتر قطعات گوشی را خودش تولید می‌کنه و اونی که هیچی از خودش نداره و فقط به بقیه وابسته است شرکت اچ‌تی‌سی(معادل تایوانی GLX ) هست. حقیقت خیلی تلخه برای طرفدار 'شرکتی که حتی قادر نیست قطعات گوشی خودش را تولید کنه'. با انشا های بی پایه و اساس طرفداران خوش خیال اچ‌تی‌سی خوش باشید که حتی یه مدرک معتبر برای حرفشون ندارن :))))))))))

MYi7

۱۳۹۵/۱۰/۵
Kika همین بس که اپل یکسال رو یک گوشی کار میکنه و 6ماه بعد از سامسونگ پرچمدارشو میده بیرون ولی باز سامسونگه 6ماه قبل بهترین میشه...تنننها برتری اپل سیستم عامل و نرم افزارشه که یه مدت بعد همین سامسونگ می نه رو دستش و اپل رو با خاک یکسان میکنه(البته سامسونگ زیاد میزنه رو دست اپل) :))