خانهاخبار
با گوشی لوکس و 120 میلیون تومانی شرکت گرسو آشنا شوید

با گوشی لوکس و 120 میلیون تومانی شرکت گرسو آشنا شوید

شرکت گرسو یکی از سازندگان گوشی‌های هوشمند و لوازم جانبی گران قیمت و خاص برای ثروتمدان است. این شرکت از گوشی جدیدی با نام Meridian Diamond Edition رونمایی کرده است که از تیتانیوم و الماس ساخته شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۵/۱۰/۵

شرکت روسی گرسو (Gresso) که در حوزه ساخت گوشی‌های گران قیمت و خاص فعالیت می‌کند، محصولی جدید را با نام Meridian Diamond برای افراد ثروتمند طراحی و به صورت محدود تولید کرده است. این گوشی یک گوشی کلاسیک همراه با کلیدهایی فیزیکی است که با تکنولوژی بسیار بالا و استفاده از مواد لوکس و تجملاتی با طراحی دقیق و استادانه ساخته شده است. اگر نگاهی به گوشی Meridian Diamond از شرکت گرسو بیندازید، کیبورد این گوشی شما را به خود جذب می‌کند چرا که هر کلید به صورت جداگانه با الماس و روکش تیتانیومی درجه 5 که بسیار اعلا است، طراحی شده است. همچنین در بدنه این موبایل از تیتانیوم استفاده شده است که باعث شده ظاهر آن بسیار لاکچری باشد.

image

گوشی مریدن دایموند در مدل بدنه تیتانیومی دارای یک کیبورد استیل ضد زنگ است در حالی که مدل با بدنه مشکی دارای یک صفحه کلید طلایی است. موبایل Meridian Diamond به صورت محدود و در 450 نسخه با قیمت 30 هزار دلاری تولید شده است و از 26 دسامبر (6 دی ماه) پیش فروش این محصول به صورت رسمی آغاز خواهد شد. گفتنی است که مونتاژ و تولید هر عدد موبایل مریدن دایموند نیاز به صرف 18 ساعت زمان دارد.

شرکت گرسو که در کشور روسیه فعالیت می‌کند، حدود دو ماه گذشته و در ماه اکتبر در حال کار بر روی آیفون 7 تجملاتی با بدنه‌ای از جنس تیتانیوم مشکی با طراحی‌های هندسی حک شده و پوشیده شده با 11 الماس بود و حالا 999 نسخه از این گوشی ثروتمندانه با قیمت 5900 دلار چیزی در حدود 20 میلیون تومان ساخته شده است. همچنین گوشی لاکچری آیفون 7 دیاموند این شرکت که با 1450 عدد الماس سیاه و بدنه‌ای از جنس تیتانیوم درجه 5 ساخته شده است، 500 هزار دلار آمریکا قیمت دارد. در واقع تنها هدف این شرکت روسی سیراب کردن ثروتمندان با موبایل‌هایی خاص و عجیب است.

 

نظر شما در مورد این گوشی 120 میلیون تومانی چیست؟

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
ظاهرش یکم بدک نیست؟

محمد

۱۳۹۵/۱۰/۸
ذاهرش یکم بدک نیست?

علی

۱۳۹۵/۱۰/۶
اینا گوشی میزنند vertu هم گوشی میزنه ۱ نگاهی به گوشیهای vertu بندازین بد نیست

alireza

۱۳۹۵/۱۰/۶
این گوشیا سیستم عامل قدرت مندی ندارن و مث گوشی های 10سال پیش نوکیا هستن چیزی خاصی نیستن از نظر نرم افزار و فقط طراحی و بدنشون از فلزات گرانبهاست برا جلب نظر کردن

Ebi

۱۳۹۵/۱۰/۶
آرزوی دست نیافتنی☺