خانهاخبار
جیل‌بریک آی او اس 10.1.1 منتشر شد

جیل‌بریک آی او اس 10.1.1 منتشر شد

سرانجام جیل‌بریک برای آیفون 7 و 7 پلاس نیز منتشر شد، اگرچه این جیل‌بریک هنوز بتاست و ممکن است بعد از جیل‌بریک دستگاه شما نیاز به ری‌استور پیدا کند.
۱۳۹۵/۱۰/۳
image

هکری به نام Luca Todesco جیل‌بریک آی‌اواس ۱۰.۱.۱ را منتشر کرده است. این جیل‌بریک در حالت بتا قرار دارد و توصیه می‌شود فعلا تا انتشار نسخه پایدار آن اقدام به جیل‌بریک آیفون خود نکنید.

این جیل‌بریک برای آیفون ۷ و ۷ پلاس منتشر شده اما به‌نظر می‌رسد که روی آیفون ۶اس و آیپد پرو نیز عمل می‌کند. البته هکر مذکور اعلام کرده که در آینده نزدیک جیل‌بریک آی‌اواس ۱۰.۱.۱ را برای دستگاه‌های بیشتری عرضه می‌کند.

در حال حاضر ابزار جیل‌بریک برای این نسخه برای هر دو پلتفرم مک و ویندوز منتشر شده و لینک راهنمای آن در ادامه مطلب آمده است؛ هرچند که جی‌اس‌ام به شما توصیه می‌کند تا زمان انتشار نسخه پایدار آن از جیل‌بریک دستگاه‌های خود خودداری کنید.

راهنمای جیل‌بریک آی‌اواس ۱۰.۱.۱ در ویندوز

راهنمای جیل‌بریک آی‌اواس ۱۰.۱.۱ در مک

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

امیر اردلان

۱۳۹۵/۱۰/۶
من یه سوال دارم از دوستانی که نظر گذاشتن ایا مجبورید سوادشو ندارید؟ اخه دوست عزیز تویی که فکر میکنی جیلبریک واسه ازادیه من به تو چی بگم اخه ! بشینم بهت توضیح بدم توسع گر یه؟ بشینم بگم دولوپر چیه؟ اقا نمیدونید نظر ندید دوست گرامی به خدا اجبار نیستا

pouria931

۱۳۹۵/۱۰/۴
فکر نمی کنم کار درستی باشه..

Mohammad saleh

۱۳۹۵/۱۰/۳
والا من كه جيل بريك نمى كنم به مشكلى هم تا حالا بر نخوردم
همه كاريم ميشه با اپل كرد منتاها بايد ترفندشو ياد بگير كه از اين نظر نسبت به اندرويد يه ذره پيچيده تره همين
موفق باشيد

apple4ever

۱۳۹۵/۱۰/۳
واقعا مشكلتون چيه كه جلد بريك ميكنين؟ اگه دنبال آزادين برين سراغ اندرويد چرا ايفون دستون ميگيريد؟عقده ايفون دست گرفتن دارين؟ واقعا مسخرس ?