خانهاخبار
تصمیم جدی سامسونگ برای پس‌گرفتن Galaxy Note 7

تصمیم جدی سامسونگ برای پس‌گرفتن Galaxy Note 7

سامسونگ برای پس‌گرفتن نوت7 های فروخته شده هر کاری که از دستش برآمده انجام داده است اما همچنان عده‌ای از کاربران گوشی‌ها را برای خودشان نگه داشته‌اند. کره‌ای‌ها دیگر به زبان خوش رفتار نمی‌کنند و با ارائه آپدیتی از شارژ مجدد باتری فبلت جلوگیری می‌کنند.
۱۳۹۵/۱۰/۲

بر اساس گزارشی از سامسونگ سنگاپور، در حال حاضر بیش از 95 درصد گلکسی نوت7های فراخوانی شده برگشت داده شده‌اند که مبلغ بعضی از آن‌ها به مشتری بازپرداخت شده یا با یک گوشی هوشمند سالم تعویض شده‌اند. در عین حال سامسونگ همچنان باید نوت 7های باقی‌مانده در دست کاربران را ریکاوری کند و راهی برای پس‌گرفتن آن‌ها پیدا نماید. این کمپانی در تلاش برای جمع‌آوری نهایی گوشی‌ها در سنگاپور، یک بروزرسانی  OTA منتشر خواهد کرد که توزیعش در تاریخ 8 دی ماه آغاز می‌شود.

image

این بروزرسانی امکان شارژ مجدد را از باتری نوت7 می‌گیرد و طبعا با تخلیه کامل باتری دیگر کاربر قادر به شارژ مجدد گجت نیست. سامسونگ اطلاعیه‌های فراوانی برای تشویق کاربران به پس‌دادن فبلت‌های فروخته شده منتشر کرده است اما عده‌ای از مشتریان اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند و ظاهرا جلوگیری از شارژشدن باتری تنها راه باقی مانده برای از کار انداختن گوشی‌هاست. این آپدیت به زودی عرضه می‌شود و پیشنهاد سامسونگ برای کاربرانی که هنوز نوت7 خود را تحویل نداده‌اند این است که:

آن دسته از خریدارانی که هنوز برای تعویض گوشی یا دریافت مبلغ پرداختی اقدام نکرده‌اند هرچه سریع‌تر از اطلاعات مهم گوشی خود یک فایل پشتیبان تهیه کنند زیرا در چند روز آینده دیگر امکان بازگرداندن اطلاعات وجود ندارد.

image

این آپدیت تنها مخصوص سنگاپور نیست و مناطق دیگری از جمله کانادا، کره جنوبی و ایالات متحده را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. جالب است بدانید که سامسونگ طی تحقیقات گسترده‌ای به علت عملکرد ناقص و آتش‌گرفتن نوت7 پی برده اما هنوز آن را برای عموم شرح نداده است. شایعات حاکی از آن است که علت انفجار گوشی بدنه باریک دستگاه است که از بزرگ‌شدن باتری در عملکرد روزانه گوشی جلوگیری می‌کند و منجر به ترکیدن آن می‌شود.

نظر شما درباره این آپدیت چیست؟ آیا شما هم کسی را می‌شناسید که نوت7 خود را به نمایندگی‌های تعیین‌شده تحویل نداده باشد؟ آیا از نزدیک با روند پس‌گرفتن نوت7ها در ایران ارتباط داشته‌اید؟ عملکرد سامسونگ را در تعویض گوشی‌ها یا پرداخت مبلغ دریافتی چگونه ارزیابی می‌کنید؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (20 نظر)

مرتضی

۱۳۹۵/۱۰/۱۵
واقعا باید بگم همون ترکیده سامسونگ به صد تا اپل وسونی می ارزه همیشه از جنسی که امریکا بسازه متنفرم

pouriya.2018.

۱۳۹۵/۱۰/۱۰
الان باید بخندیم

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۴
آیفون 7 ها داره میترکه ولی جمع نمیشه

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۴
جدی میگی؟؟؟ خوب شد گفتی خخخخخخخخ

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۴
بک نظر کارشناسی از تنها طرفدار ال جی در سایت خخخخخخخخخ. ال هنگ جی 5 :دی