خانهاخبار
اپل در کنار آیفون 7s و 7s Plus یک مدل دیگر با اسم‌ کد فراری عرضه می‌کند!

اپل در کنار آیفون 7s و 7s Plus یک مدل دیگر با اسم‌ کد فراری عرضه می‌کند!

چندی پیش شایعات جدیدی در رابطه با نسل جدید آیفون‌ها منتشر شده که در ادامه می‌توانید از آن آگاه شوید. با جی‌اس‌ام همراه باشید...
۱۳۹۵/۱۰/۱

طبق گزارشی که از برخی منابع  کشور چین منتشر شده، اپل قصد دارد آیفون‌های سال آینده را در ۳ مدل روانه بازار کند. کد اسم آیفون‌های جدید D20, D21 و D22 است که به نظر می‌رسد دو مدل اول مربوط به iPhone 7s و iPhone 7s Plus است و دیگری مدل گران‌قیمت‌تر با طراحی کاملا نو، دارای صفحه نمایش OLED، دکمه Home زیر صفحه نمایش و شارژ بی‌سیم است. اسم کد این آیفون جدید در محیط داخلی شرکت اپل Ferrari است و گویا کارمندانی که در حال کار روی آن هستند فعلا با این نام آیفون High-end سال آینده را می‌شناسند.

زنجیره منابع تامین کننده قطعات آیفون نسل بعدی گفته‌اند برد اصلی آیفون نسل جدید ۲ تکه است که به وسیله کابل روبان به یک‌دیگر وصل می شود و مانند نسل کنونی یک تکه نیست. برد اول دارای سخت‌افزاری ضروری و اصلی مانند پردازنده A11 و حافظه‌داخلی NAND Flash است و برد دومی مسئول نگه‌داری قطعات مربوط به درگاه سیم کارت و راه‌های ارتباطی و مخابراتی است. علاوه بر این درگاه سیم‌کارت مانند نسل‌های اولیه آیفون به بالای دستگاه منتقل شده که دلیل اصلی آن آزاد سازی فضای بیشتر برای دیگر اجزای داخلی است. به نظر می‌رسد اپل این ایده را از iPad Pro قرض گرفته باشد.

image

این اولین بار نیست که از این قبیل شایعات در رابطه با آیفون‌های سال ۲۰۱۷ می‌شنویم بنابراین تا حدودی می توان بیشتر نکات آن را درست در نظر گرفت. هرچند طی ماه‌های آینده قطعا جزییات بیشتری از نسل جدید آیفون‌ها منتشر خواهد شد.

نظر خود را با ما و دیگر جی‌اس‌امی‌ها به اشتراک بگذارید

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (13 نظر)

Ali

۱۳۹۶/۴/۱۷
یکی بیاد اینو بگیره دادش چی میزنی آیفون اوج تغییرش تو این چند سال خط آنتن بوده

amir1975

۱۳۹۵/۱۰/۳
فقط منحصرا توجه کنین به عکس مقاله و طراحی مدل احتمالی!
آرزوی بر باد رفته همه اپلی ها اینه که آیفون یه روزی این شکلی باشه (در صورتیکه الان خیلی از پرچمداران اندرویدی این شکلی اند.)
این یعنی با جان و دل پذیرفتند که آیفون در طراحی و زیبایی ظاهری ناقصه وگرنه اون مدل رو کنارش قرار نمیدادن!
زهی خیال باطل.. سال دیگه همین 7 رو طراحی کریه و از دو طرف درازش فقط با صفحه oled و 200 دلار گرانتر میده دستتون و یک پسوند s هم بهش اضافه میکنه. شما هم میخرید و دوباره به امید سال بعد و سالهای بعدش از این خیالبافی ها میکنید.

پوریا

۱۳۹۵/۱۰/۲
آیفون 8 = 8 میلیون
آیفون فراری؟!= 20 میلیون= پراید

yasin

۱۳۹۵/۱۰/۲
بازم جریان ایفون پرو میشه هاااا

miracle2017

۱۳۹۵/۱۰/۱
صفحه نمایشش رو سامی بزنه هیولا میشه و عشقههههه فراری