خانهاخبار
سامسونگ Galaxy C9 Pro وارد بازار ایران شد (قیمت)

سامسونگ Galaxy C9 Pro وارد بازار ایران شد (قیمت)

آخرین عضو خانواده C گوشی‌های شرکت سامسونگ، گلکسی سی 9 پرو، با قیمتی بسیار بالا وارد بازار ایران شده است. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید تا به جدیدترین گوشی سامسونگ در ایران نگاهی بیندازیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱

جدیدترین گوشی شرکت کره‌ای سامسونگ در کشور ایران گلکسی C9 پرو است. این گوشی به تعداد محدودی بدون گارانتی و با گارانتی همراه سرویس خاورمیانه با قیمتی بالا وارد بازار کشور شده است. فبلت سامسونگ گلکسی C9 پرو انحصارا در کشور چین عرضه شد، اما این گوشی بزرگ و  بالا‌‎رده وارد بازار ایران نیز شده است و کاربران ایرانی می‌توانند این اسمارت‌فون را خریداری کنند، اما توجه داشته باشید فعلا این گوشی تنها در سه رنگ سفید، مشکی و طلایی وارد بازار شده و رنگ صورتی آن در ایران موجود نیست. گفتنی است که این دستگاه برای استفاده از سیستم مخابراتی ایران و نسل چهارم اینترنت در اپراتورهای ایرانی مشکلی ندارد.

گوشی سامسونگ گلکسی C9 پرو درواقع یک فبلت تمام‌عیار با ظاهری مدرن از کمپانی محبوب و نامدار سامسونگ است که نسبت به سخت‌افزاری که به آن مجهز شده قیمت نسبتا بالایی دارد، اما می‌تواند یکی از گزینه‎های بسیار خوب برای خرید فبلت قدرتمند باشد. موبایل هوشمند C9 پرو سامسونگ به پردازنده هشت هسته‌ای اسنپدراگون 653 با فرکانس 1.95 گیگاهرتز و 1.44 گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی آدرنو 510، صفحه نمایش 6 اینچی با وضوح تصویر فول اچ‌دی با تراکم پیکسلی 367 پیکسل در اینچ، 6 گیگابایت حافظه رم، 64 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی تا 256 گیگابایت، دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی، باتری 4000 میلی‌آمپری با پشتیبانی از شارژ سریع و سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو مجهز شده است.

image

شما می‌توانید گوشی هوشمند سامسونگ گلکسی C9 پرو را در رنگ  سفید، مشکی و طلایی بدون گارانتی با قیمت 2,180,000 تومان خریداری کنید. همچنین گوشی گلکسی C9 پرو در رنگ‌بندی سفید، مشکی و طلایی با قیمت 2,300,000 تومان با گارانتی 18 ماهه شرکت همراه سرویس خاورمیانه در بازار ایران موجود است. شایان ذکر است قیمت این گوشی در چین 475 دلار آمریکاست.

 

اگر شما عاشق گوشی‌هایی با صفحه نمایش بزرگ یا همان فبلت هستید، یکی از بهترین پیشنهاد‌های موجود در بازار ایران برای شما گلکسی C9 پرو سامسونگ خواهد بود که با سخت‌افزار و قیمت مناسب خود نسبت به رقبای موجود در بازار همچون شیائومی می میکس و ایسوس زنفون اولترا می‌تواند گزینه مناسبی برای خرید باشد. در صورتی که شما قصد خرید این گوشی را دارید بهتر است کمی صبر کنید تا قیمت این موبایل با واردات بیشتر و ورود رسمی کاهش پیدا کند.

 

نظر شما در مورد فبلت جدید سامسونگ چیست؟ آیا این گوشی با قیمت ذکرشده ارزش خرید دارد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (67 نظر)

بهزاد

۱۳۹۷/۸/۲۴
با سلام خدمت دوستان
من گوشی گلکسی c9پرو دو سال پیش بندر عباس خریدم1/5م - از لحاظ حافظه ورم عالیه ولی تنها مشکل این گوشی اینه که وقتی عکس میگیری بعدش زوم میکنی تصاویر رو واضح نشون نمیده حالت نقاشی داره دوربینش ضعیفه من بعد یک ماه فروختمش

مهدی

۱۳۹۷/۵/۱۶
سلام وقت بخیر خسته نباشید
گوشی گلگسی سی 9 الان موجود دارید؟

ارمین

۱۳۹۷/۴/۱۷
همشون اثر انگشت دارن؟؟؟؟؟؟

روح الله

۱۳۹۶/۹/۱۴
با عرض سلام خدمت همه ی دوستان عزیز من این گوشی رو یک ماهه که خریدم و ازش کاملا راضیم سرعت بسیار بالایی داره و راحت و روون میتونین باهاش کار کنین هر نوع بازی سنگینی رو میکشه و اصلا هنگی نداره چون رمش شیش هست و این رم این گوشی رو کاملا برتر کرده و دوربین فوق العادع عالی داره مخصوصا ظاهر شیک و قشنگش و مخصوصا فست شارژ بودنش یکی دیگه از،ویژگی های این گوشی خوبه و اینم بگم این گوشی اصلا قاچاقی وارد ایران نشدع تو هر موبایل فروشی روزی که بری هستش

مهدی

۱۳۹۶/۷/۱۶
دقیقا از کجا گرفتید و اگر از سایتی گرفتید کدوم سایت گرفتید.