خانهاخبار
نوت 7 یک پله بالاتر از LG V20 و OnePlus 3T

نوت 7 یک پله بالاتر از LG V20 و OnePlus 3T

نوت 7 سامسونگ دیگر تولید نمی‌شود و چند ماهی است سامسونگ آن را از بازار جمع کرده است، اما تعداد نسخه‌های باقی مانده این گوشی که در دست کاربران است از گوشی‌هایی همچون وی 20 ال جی و وان پلاس 3 تی بیشتر است!
۱۳۹۵/۹/۳۰

احتمالا می دانید سامسونگ به خاطر مشکلاتی که برای باتری گلکسی نوت 7  پیش آمد تولید این گوشی را متوقف کرد اما هنوز صحبت‌ها در مورد این گوشی نقل محافل تکنولوژی و سایت‌هاست. البته این صحبت‌ها چندان بی‌دلیل هم نیست؛ هنوز تعداد زیادی از گوشی‌های فروخته شده نوت 7 در دست کاربران است و از آنها استفاده می‌شود. ماه گذشته سامسونگ اعلام کرد که 90 درصد دستگاه‌های فروخته شده نوت 7 را از بازار جمع‌آوری کرده اما هنوز 10 درصد این گوشی‌ها باقی مانده است. در حقیقت این ده درصد تعداد زیادی هستند که از آمار فروش برخی از گوشی‌های دیگر شرکت‌ها نیز بیشترند.

طبق تحقیقات موسسه Apteligent، در حال حاضر تعداد گوشی‌های نوت 7 در حال استفاده از مجموع گوشی‌های LG V20 و OnePlus 3T بیشتر است و تعداد این گوشی‌ها تنها کمی کمتر از Moto Z است. پیکسل‌های گوگل و سونی اکسپریا ایکس زد نیز تعداد فروخته شده بیشتری از نوت 7 سامسونگ دارند.

به نظر می‌رسد سامسونگ باید تلاش بیشتری کند تا دستگاه‌های باقیمانده نوت 7 را از بازار جمع‌آوری کند. احتمالا نمودار تعداد دستگاه‌های نوت 7 موجود در بازار نیز ماه آینده بازهم تغییر می‌کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (47 نظر)

samsung note 5

۱۳۹۵/۱۰/۸
باید خدمتون دوستان عرض کنم الان در حال حاضر مزخرف ترین و اشغال ترین گوشی حال حاضر دنیا سونی هستش ...
بنا به دلایلی که من میگم ...دوربین ۲۳ مگاپیکسلی که به صورت دروغین اومدن واقعیش کردن ظاهرا با ضریب بدست اومده حالا اگه تقسیم بر دوش کنیم میشه ۱۱.۵که اونم براش خیلی زیاده از لحاظ کیفیتش ..
بعدش صفحه ی ال سی دی که هر طرف دستت بگیری نگاش کنی رنگاش باهم قاطی میشه ... از بس گوشیه خوبیه ...
طرحش مثل آجر میمونه وقتی دستت میگیری باید با اون یکی دستت هم گوشی رو رو بگیری تا دستت خسته نشه از بس خوش دسته
سرعت پردازشش هم صفره ...باور نمیکنی برو تو سایت یوتیوب ببین که با دیگر پرچمداران مقایسه ش کردن ..چه برسه به سامسونگ از بس کنده ...
باطریش که افتضاعه
باور کنید تا بحال من گوشی ۲۳۰۰ میلی امپری ندیدم که سونی رکورد شکنی کرده
اخه من هنوز نمیدونم دلت به چیه سونی خوشه که داری ازش اینقدر تعریف میکنی ...کلا سونی همه جاش کپی شده از کل گوشی های پرچم داره...
هم رده ی گوشی هوواوی هم نیستش ...
ی مطلب دیگه ...زیاد دلتون رو ب نمودار خوش نکنید ...اس ۸ ک زده شد تو سامسونگ رو تو اول بهترین گوشی های جهان و البته سونی رو تا آخر ردبندی خواهید دید
???????

پارسا رضایی

۱۳۹۵/۱۰/۳
همیشه سونی بهترینه

arshia

۱۳۹۵/۱۰/۲
آن کس که بداند و بداند که بداند
اسب خرد از گنبد گردون بجهاند
آن کس که بداند و نداند که بداند
آگاه نمایید که بس خفته نماند
آن کس که نداند و بداند که نداند
لنگان خرک خویش به منزل برساند
آن کس که نداند و نداند که نداند
در جهل مرکب ابدالدهر بماند
آن کس که نداند که نداند و نخواهد که بداند
حیف است چنین جانوری زنده بماند
در جواب یه سری از دوستان که واقعا خودشون رو زدن به اون راه و نمیخوان بفهمن

Hah?

۱۳۹۵/۱۰/۲
خخخخ چی میگی تو چسبیدی به سونی
اصلا این چه ربطی به سونی داره؟چون گفته تعداد فروش xz از یه مدل منسوخ شده سامسونم بیشتره خوشحالی؟الان این خودش یه نوع توهین بود،،ده درصد باقی مانده نوت 7 کمی از xz سونی کمتر.سونی هم که نصف بودجشو میزاره رو تبلیغات با این وجود فکر نمیکنم چیزی بشتر از. Htc فروش داشته باشه.

kamran

۱۳۹۵/۱۰/۲
خخخخخخ طرفدارای اچ تی سی و سامسونگ و الجی و..... دارن داغون میشنا خخخخ سونی اول عزیزان من پر فروش ترین گوشی فعلا سونی عزیزان فقط سونی JUST SONY
SONY
make.believe